Opis stanowiska
Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o ww. stanowisko musi spełniać wymogi określone
w art. 113 ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668. z póź. zmianami), w Statucie Uczelni (Dział VIII Pracownicy SGGW).
Nasze wymagania
- tytuł magistra / magistra inżyniera uzyskany na kierunku na kierunku architektura krajobrazu
- zainteresowania naukowe dotyczące projektowania, urządzania i pielęgnacji obiektów architektury krajobrazu, kształtowania i ochrony krajobrazu i środowiska, architektury i urbanistyki w zakresie formalno-prawnych, przyrodniczych, technicznych i ekonomicznych oraz zdolności do ich rozwijania
- znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym pisanie artykułów naukowych i prowadzenie zajęć dydaktycznych
- umiejętność posługiwania się oprogramowaniem graficznym np. AutoCAD, SketchUP, ArcGIS/Q-GIS
Mile widziane
- samodzielność i dyscyplina pracy
- umiejętność pracy w zespole,
Zakres obowiązków
- prowadzenie działalności naukowej
- powadzenie zajęć dydaktycznych.
Oferujemy
- bardzo dobre warunki pracy naukowej
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie do JM Rektora SGGW o zatrudnienie na z ww. stanowisko
- życiorys zawodowy
- odpis dyplomu
- wykaz artykułów opublikowanych lub przyjętych do druku
- niezbędne dokumenty potwierdzające pozostałe wymagania
- oświadczenie, że SGGW będzie podstawowym miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu