Opis stanowiska
Konkurs na stanowisko asystenta w Katedrze Transportu i Handlu Morskiego na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego w Zakładzie Gospodarki Elektronicznej
Nasze wymagania
- tytuł magistra (lub doktora) w dziedzinie nauk społecznych lub technicznych
- znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych
- sprecyzowane zainteresowania dot, zagadnień z zakresu biznesu elektronicznego
- udokumnetowana aktywność organizacyjna i naukowa
- udokumentowany oryginalny dorobek naukowyw czasopismach recenzowanych, w tym w języku angielskim
- predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej
Mile widziane
- posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w języku polskim ( a także angielskim)
Zakres obowiązków
- praca w pełnym wymiarze godzin na stanowisku asystenta
- przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim w ramach pensum dydaktycznego
- przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku angielskim
- inicjowanie i realizacja prac badawczych w obszarze naukowym Katedry i Zakładu
- współpraca w zakresie funkcjonowania Katedry i Zakładu
Oferujemy
- umowa o pracę na pełny etat
- rozwój naukowy w dynamicznym zespole
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Podanie o zatrudnienie do Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/dzial_kadr)
- kopia dyplomu uzyskania stopnia magistra nauk ekonomicznych
- informacja o dorobku naukowym i dydaktycznym
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Organizator konkursu
- skontaktuje się z wybranymi osobami, które złożą dokumenty aplikacyjne,
- zastrzega sobie prawo zaproszenia wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną,
- zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty