Opis stanowiska
Dziekan Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz Kierownik Katedry Kriogeniki i Inżynierii Lotniczej ogłasza otwarty konkurs na stanowisko Asystenta badawczo-dydaktycznego.
Nasze wymagania
- dyplom mgr inż. z dziedziny Nauk Inżynieryjno-Technicznych lub w Dyscyplinie Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka,
- dorobek naukowy udokumentowany publikacjami w renomowanych czasopismach o zasięgu światowym (Lista MEiN, Lista Filadelfijska),
- szczególne zainteresowania z obszaru: Mechatroniki i systemów sterowania, automatyki przemysłowej, podstaw automatyki, podstaw elektrotechniki i elektroniki, Inteligentny budynek,
- umiejętność obsługi programów: EPLAN Electric P8, Tia Portal, EasyBuilder Pro, Autodesk Inventor, Matlab MS Office,
- doświadczenie w pracach przy projektach badawczych,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie dydaktyczne (udokumentowane),
- znajomość języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- pracowitość, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane
- doświadczenie w budowie stanowisk badawczych
Zakres obowiązków
- współprowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych oraz przygotowywanie publikacji,
- kształcenie i wychowywanie studentów,
- prowadzenie zajęć ze studentami w zakresie następujących przedmiotów: Mechatroniki i systemów sterowania, automatyki przemysłowej, podstawy automatyki, podstawy elektrotechniki i elektroniki, Inteligentny budynek,
- modernizację i rozwój laboratoriów dydaktycznych oraz badawczych,
- przygotowanie materiałów dydaktycznych,
- uczestniczenie w pracach organizacyjnych Uczelni i Wydziału,
- udział w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych w Katedrze,
- podnoszenie kwalifikacji.
Oferujemy
- praca w prestiżowej Uczelni.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę - umowa na czas określony,
- dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + dodatek za staż pracy (od 3 do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami i naukowczyniami,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Impreza Mikołajowa).
- perspektywy rozwoju: możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udział szkoleniach, kursach, uczestnictwo w konferencjach naukowych, samodzielność w pozyskiwaniu projektów/zleceń/grantów.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Zgłoszenie przystąpienia do konkursu adresowane do Rektora LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3a) Link EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3a1)
- 2. Syntetyczny życiorys
- 3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy Link EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy
- 4. Odpis dokumentu stwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego/tytułu profesora lub odpis dyplomu ukończenia studiów
- 5. Autoreferat zawierający informacje o dorobku w zakresie działalności badawczej, doświadczeniu dydaktycznym i działalności organizacyjnej
- 6. Wykaz publikacji
- 7. Wykaz i opis staży naukowych
- 8. Oświadczenie o otrzymaniu informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3b) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3b1)
- 9. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3c) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3c1)
- 10. Oświadczenie Kandydata/Kandydatki, że w przypadku wygrania konkursu Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy* LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3d) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3d1)
Dodatkowe informacje dla kandydata
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystentka/asystent ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej paulina.stupinska@pwr.edu.pl. Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Za termin wpłynięcia dokumentów aplikacyjnych uznaje się godz.: 15:30 w dniu wskazanym w Informacji o konkursie. Zgłoszenia kandydatek/kandydatów będą rozpatrywane przez Komisję konkursową powołaną przez Dziekana Wydziału i Kierownika Katedry. Po zamknięciu postępowania konkursowego przesłane pocztą tradycyjną aplikacje osób nieprzyjętych zostaną zwrócone. Zainteresowani będą mogli odebrać je od asystentki/asystenta ds. kadr w terminie 6 miesięcy po zamknięciu postępowania konkursowego, za pokwitowaniem odbioru. Uczelnia zastrzega, że konkurs może zostać nierozstrzygnięty. https://pwr.edu.pl/uczelnia/europejska-strategia-dla-naukowcow/otm-r