Asystent stanowisko dydaktyczne

Kolegium Nauk Medycznych
Uniwersytet Rzeszowski
  • Miejsce: Rzeszów
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu
  • nauki o zdrowiu

Nasze wymagania

  • magister zdrowia publicznego lub pokrewnego kierunku
  • ratownik medyczny (ukończone studia na kierunku ratownictwo medyczne)
  • prawo wykonywania zawodu ratownika medycznego,
  • doświadczenie zawodowe w zawodzie ratownika medycznego minimum 3 lata
  • kwalifikacje i predyspozycje do pracy dydaktycznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi podstawowego oprogramowania komputerowego

Zakres obowiązków

  • prowadzenie zajęć ze studentami na kierunku ratownictwo medyczne w zakresie medycznych czynności ratunkowych i medycyny ratunkowej
  • udział w pracy naukowo-badawczej oraz organizacyjnej Instytutu Nauk o Zdrowiu.
  • udział w akcjach promujących zdrowie, pierwszą pomoc oraz kierunków kształcenia w Kolegium Nauk Medycznych

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • podanie o zatrudnienie do JM Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • życiorys naukowy (CV)
  • kwestionariusz osobowy
  • autoreferat
  • informacja o dorobku dydaktycznym, badawczym i organizacyjnym
  • wykaz publikacji
  • 2 opinie profesorów lub doktorów habilitowanych o kandydacie w przypadku konkursu na stanowisko asystenta,
  • oświadczenie kandydata, że UR będzie jego podstawowym miejscem pracy
  • oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.).
  • poświadczenie lub informacja o poziomie znajomości języka angielskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (dyplom doktora lub zaświadczenie o nadaniu stopnia doktora oraz dyplom magistra lub dyplom równorzędny)
  • inne dokumenty potwierdzające osiągnięcia w pracy naukowej wymienione w otwartym naborze
  • prawo wykonywania zawodu

Załączniki

Weź udział w rekrutacji