Asystent stanowisko dydaktyczne

Agnieszka Broda
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
  • Miejsce: Bielsko-Biała
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • psychologia

Opis stanowiska

Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ogłasza konkurs na stanowisko
asystenta dydaktycznego
w Filii w Bielsku-Białej
RP-1115/1/6/4/2025

Termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 23.06.2025r. do godz.15:30

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1571z późn. zm.).

Nasze wymagania

  • – tytuł zawodowy magistra na kierunku psychologia,
  • – dodatkowym atutem będzie: · min. 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej, · wykształcenie z zakresu ratownictwa medycznego, · wiedza humanistyczna w zakresie medycyny,
  • – w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

Zakres obowiązków

  • zakres obowiązków obowiązujący na stanowisku asystenta dydaktycznego

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • – pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora,
  • – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • – oświadczenie o niekaralności
  • – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, zaświadczenia o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z dyplomem polskim (jeżeli dotyczy),
  • – inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (wykaz publikacji z podaną punktacją w skali IF, punktacją ministerialną, posiadane certyfikaty itp.

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • Dokumenty należy składać w języku polskim, w zamkniętej (podpisanej imieniem, nazwiskiem) kopercie z adnotacją:
    „Konkurs na stanowisko asystenta dydaktycznego
    w Filii w Bielsku-Białej”
    osobiście lub drogą pocztową
    do dnia 23.06.2025 r. do godz. 15:30(decyduje data i godzina wpływu dokumentów)