Opis stanowiska
Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego ogłasza konkurs na stanowisko asystenta (w zakresie marketingu) w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.
Słowa kluczowe: marketing, social media, E-marketing, analityka marketingowa, content marketing, customer experience, co-creation
Nasze wymagania
- 1. Posiadanie minimum tytułu magistra w zakresie nauk o zarządzaniu lub nauk pokrewnych
- 2. Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym, umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim
- 3. Wiedza z poniższych obszarów: Marketingu, Social mediów, Analityki marketingowej, E-marketingu, Customer experience, Content marketingu, Co-creation.
- 4. Chęć rozwoju naukowego i aktywności naukowej
- 5. Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej
- 6. Gotowość do pracy organizacyjnej na rzecz Instytutu Zarządzania i Katedry Marketingu US.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć ze studentami
- udział w pracach katedry
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r., poz. 1571 ze zm.) (formularz do pobrania);
- 2. Wniosek o zatrudnienie
- 3. Źyciorys i kwestionariusz osobowy (formularz do pobrania)
- 4. Dokument (lub jego uwierzytelnioną kopię) potwierdzający uzyskanie tytułu magistra z zakresu nauk o zarządzaniu lub nauk pokrewnych
- 5. Informacje o dorobku naukowym (w tym wykaz publikacji), projektowym, dydaktycznym i organizacyjnym lub oświadczenie o ich braku;
- 6. Oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Szczeciński będzie podstawowym miejscem pracy (formularz do pobrania);
- 7. Zgodę kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem złożoną na formularzu dostępnym na stronie (formularz do pobrania).
Dodatkowe informacje dla kandydata
Konkurs jest pierwszym etapem procedury zatrudniania na stanowisku nauczyciela akademickiego, a jego pozytywne rozstrzygnięcie stanowi podstawę do dalszego postępowania.
Kandydat może też złożyć inne dokumenty lub podać informacje, które w jego ocenie mogą być
przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.
https://bip.usz.edu.pl/oferta-pracy/23942/asystent-w-zakresie-marketingu
Formularze do pobrania na stronie: http://dso.usz.edu.pl/druki/
Zgłoszenia niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz przekazane po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.
Weź udział w rekrutacji
Oferty na konkurs wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać na adres:
Uniwersytet Szczeciński
Instytut Zarządzania
Sekretariat Główny Instytutu
Sekcja Nauki
Agnieszka Drabik
ul. Cukrowa 8,
71-004 Szczecin
Pokój 206