Nasze wymagania
- posiadanie tytułu zawodowego magistra filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej z językiem angielskim
- posiadanie doświadczenia w pracy naukowej, w szczególności w zakresie publikowania wyników badań w czasopismach i wydawnictwach ujętych w wykazach ministra – co najmniej: 1 artykuł w czasopiśmie z wykazu na poziomie co najmniej 70 pkt. lub 2 artykuły w czasopismach z wykazu, z czego jeden na poziomie co najmniej 40 pkt. lub autorstwo/współautorstwo monografii naukowej (w dwóch latach poprzedzających ogłoszenie konkursu),
- udokumentowany udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne lub uzyskanych kwalifikacji nauczycielskich
Mile widziane
- zainteresowania badawcze dotyczące translacji historycznych i metod humanistyki cyfrowej lub translatoryki i dydaktyki translacji (w dowolnej kombinacji),
- udział w konferencjach naukowych oraz w komitetach organizacyjnych konferencji naukowych
- doświadczenia w zakresie pozyskiwania środków na badania naukowe oraz realizacji grantów i projektów naukowych
- doświadczenie praktyczne w tłumaczeniach ustnych i/lub pisemnych angielsko-polskich
- osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej i organizacyjnej
Zakres obowiązków
- prowadzenie działalności naukowej
- kształcenie studentów lub uczestniczenie w kształceniu doktorantów,
- praca wychowawcza, a w szczególności kształtowanie moralnych i patriotycznych postaw studentów,
- podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych
- udział w pracach organizacyjnych Uniwersytetu, udział w posiedzeniach jednostek Uniwersytetu, pełnienie funkcji i wykonywanie zadań powierzonych przez władze Uniwersytetu
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w uznanej uczelni
- współpracę z interdyscyplinarnym środowiskiem naukowym reprezentowanym przez uznanych naukowców
- wsparcie naukowe i możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego
- dostęp do infrastruktury badawczej
- benefity w postaci m.in. możliwość skorzystania z pakietów medycznych, pracowniczego ubezpieczenia grupowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- CV
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kopia dyplomu magisterskiego
- informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym Kandydata/Kandydatki
- informacja o planach prac naukowo-badawczych ze wskazaniem prognozowanych rezultatów
- oświadczenie stwierdzające, że KUL będzie podstawowym miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu
- oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- referencje, opinia o predyspozycjach do pracy naukowej i dydaktycznej
Dodatkowe informacje dla kandydata
Forma składania zgłoszeń:
pocztą elektroniczną na adres wnh@kul.pl, tytuł KONKURS (KHJiT)
lub
przesyłką pocztową na adres
Wydział Nauk Humanistycznych
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14
20-950 Lublin
z adnotacją KONKURS (KHJiT)
Dodatkowe pytania należy kierować na adres e-mail wnh@kul.pl
Weź udział w rekrutacji
pocztą elektroniczną na adres wnh@kul.pl, tytuł KONKURS (KHJiT)