Nasze wymagania
- tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny,
- zainteresowania naukowe: geologia, przyroda nieożywiona, dziedzictwo górnicze, geoturystyka, edukacja geologiczna, georóżnorodność Polski i świata,
- dorobek naukowy udokumentowany publikacjami z listy JCR, prezentacjami osiągnięć naukowych podczas konferencji naukowych,
- udokumentowane doświadczenie w realizowaniu projektów badawczych,
- udokumentowana znajomość oprogramowania ArcGIS,
- udokumentowane doświadczenie w pracy dydaktycznej,
- udokumentowany udział w stażach, stypendiach zagranicznych, jak również aktywność w działalności na rzecz popularyzacji nauki,
- udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
- wymagana znajomość języka polskiego (kandydaci niebędący obywatelami Polski powinni dołączyć certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie co najmniej C-1).
Mile widziane
- stopień doktora w dyscyplinie nauk o Ziemi i środowisku lub tytuł magistra mogącego udokumentować przygotowaną do obrony rozprawę doktorską,
- udokumentowane ukończone studia podyplomowe lub kursy specjalistyczne poszerzające zakres wiedzy specjalistycznej w dyscyplinie, kompetencje praktyczne, techniczne, umiejętności interdyscyplinarne i/lub kompetencje dydaktyczne oraz organizacyjne,
- uprawnienia pilota wycieczek, przewodnika turystycznego, górskiego, terenowego, miejskiego, instruktora turystyki kwalifikowanej, itp.
Zakres obowiązków
- szczegóły w załączeniu
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie, CV, kwestionariusz osobowy,
- odpis dyplomu magisterskiego lub doktorskiego oraz innych świadectw potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wykaz dorobku naukowego (wykaz publikacji: książki, artykuły, referaty opublikowane w materiałach konferencyjnych itp., wykaz opracowań badawczych i zastosowanych praktycznie, patenty itp.) i organizacyjnego (wykaz pełnionych funkcji w przeszłości i obecnie w uczelni lub poza uczelnią itp.),
- kandydaci nie będący obywatelami Polski - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego minimum na poziomie C1,
- dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z obowiązującą ustawą.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy składać w wersji elektronicznej na adres mailowy: nagwizda@agh.edu.pl lub w Sekretariacie Wydziału Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska AGH (30-059 Kraków, al. Mickiewicza 30, paw. A-0, wysoki parter, pok. 20, tel.: 617-50-35).