Nasze wymagania
- posiadanie tytułu zawodowego magistra w dziedzinie nauk technicznych;
- ukończone studia na kierunku elektronika / telekomunikacja;
- znajomość języka obcego
Zakres obowiązków
- zgodnie z art. 115 ustawy PSWiN
- zgodnie z Regulaminem pracy URad. par. 17
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie o zatrudnienie skierowane do Rektora Uniwersytetu Radomskiego
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy;
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje
- wykaz osiągnięć naukowych, dydaktycznych;
- wykaz publikacji naukowych;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, art. 189a i 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego,
- oświadczenie o niekaralności karą dyscyplinarną pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego lub karą wydalenia z pracy z zakazem wykonywania pracy w uczelniach,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
- oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Radomski będzie podstawowym miejscem pracy
- zobowiązanie do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 265 ust. 5 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (oświadczenie zaliczeniu do liczby „N” w dyscyplinie informatyka / informatyka techniczna i telekomunikacja).
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego,
Sekretariat Wydziału Transportu, Elektrotechniki i Informatyki, Radom, ul. Malczewskiego 29, pok. nr 15.