Opis stanowiska
Kandydat ubiegający się o stanowisko asystenta (stanowisko dydaktyczne) w Katedrze Pielęgniarstwa Szkoły Zdrowia Publicznego powinien posiadać:
•	tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
•	prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
•	praktyczne doświadczenie w pracy w zawodzie pielęgniarki/pielęgniarza (min. 5 lat),
•	ukończony kurs specjalizacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa – preferowane specjalizacje
w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego lub pielęgniarstwa internistycznego lub pielęgniarstwa opieki długoterminowej,
•	udokumentowany dorobek naukowy, organizacyjny i dydaktyczny – kandydat musi spełniać wymagania kwalifikacyjne określone w Załączniku nr 4 do Statutu Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie,
•	kwalifikacje i predyspozycje do pracy naukowo – badawczej,
•	doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami,
•	znajomość języka angielskiego,
•	umiejętność pracy w zespole.
Wykaz wymaganych dokumentów:
1.	podanie (kierowane do Prorektora ds. Kadr),
2.	życiorys,
3.	kwestionariusz osobowy (BIP UWM – „baza dokumentów”),
4.	kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
5.	kopia prawa wykonywania zawodu,
6.	informacja kandydata o spełnianiu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich (tabela),
7.	oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta (BIP UWM – „baza dokumentów”),
8.	oświadczenie, że UWM w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art.120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 85),
9.	zgoda na przetwarzanie danych osobowych (BIP UWM – „baza dokumentów”).
Dokumenty należy składać w Dziekanacie Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Żołnierska 14 c w terminie do dnia 20.11.2020 r.