Opis stanowiska
Dyrektor Filii w Ełku Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w dyscyplinie nauki o zdrowiu
Kandydat przystępujący do konkursu powinien:
Ø posiadać tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
Ø posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
Ø posiadać praktyczne doświadczenie w pracy w zawodzie pielęgniarki/pielęgniarza powiązane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w dziedzinie: POZ, świątecznej i nocnej opieki zdrowotnej oraz pielęgniarstwa chirurgicznego ( min.10 lat)
Ø posiadać kompetencje w zakresie praktycznej nauki zawodu,
Ø posiadać doświadczenie w opracowywaniu programów kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych dla pielęgniarek i położnych,
Ø posiadać co najmniej jeden staż dydaktyczny/naukowy lub posiadać co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne na uczelni lub zawodowe w podmiocie wykonującym działalność leczniczą,
Ø posiadać doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami co najmniej 2 lata,
Ø posiadać umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowani składają w Sekretariacie Filii w Ełku pok. 4, ul. Kościuszki 23, 19-300 Ełk następujące dokumenty:
Ø podanie (kierowane do Prorektora ds. kształcenia UWM w Olsztynie),
Ø życiorys naukowy (CV),
Ø kwestionariusz osobowych https://bip.uwm.edu.pl/uczelnia/baza-dokumentow-sprawy-kadrowe
Ø kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
Ø kopia prawa wykonywania zawodu,
Ø kopie dokumentów potwierdzających rozwój zawodowy (uzyskane specjalizacje, certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń),
Ø wykaz dorobku naukowego,
Ø informacja kandydata o spełnieniu wymagań kwalifikacyjnych niezbędnych do zajmowania stanowiska asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w dyscyplinie nauki o zdrowiu (załącznik nr 4 do statutu UWM w Olsztynie, tabela 6a)
Ø opinię z ostatniego miejsca pracy (dotyczy osób spoza UWM),
Ø oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie https://bip.uwm.edu.pl/uczelnia/baza-dokumentow-sprawy-kadrowe
Ø oświadczenie, że Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 85),
Ø zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z zarządzeniem nr 36/2018 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie Polityki Bezpieczeństwa Informacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie – zał. nr 1 i zał. nr 2) https://bip.uwm.edu.pl/uczelnia/baza-dokumentow-sprawy-kadrowe
Ø inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje.
Ponadto:
Ø Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyny.
Ø Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
Ø Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 574 ze zm.).
Ø Wynagrodzenie zasadnicze brutto : 3.205,00 zł brutto.
Ø Konkurs ma charakter jednoetapowy.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 15-02-2023r. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Filii UWM w Ełku, ul. Kościuszki 23 pok. 4, 19-300 Ełk
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 17-02-2023r.
Dyrektor Filii w Ełku
Dr Jacek Janusz Mrozek