Opis stanowiska
Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu ogłasza konkurs na stanowisko instruktora 1 etat w:Zakładzie Pielęgniarstwa Zachowawczego Katedry Nauczania Pielęgniarstwa Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
1. Opis zadań:
1)terminowe opracowanie dokumentacji prowadzonych zajęć m. in. przewodników dydaktycznych w oparciu o obowiązujące efekty kształcenia, indywidualnych planów zajęć, protokołów zaliczeń i kart egzaminacyjnych;
2)realizacja zajęć dydaktycznych zgodnie z planem studiów, przydziałem godzin i efektami kształcenia;
3)prowadzenie konsultacji i dyżurów dla studentów zgodnie z przygotowanym planem;
4)przygotowanie i organizowanie przebiegu zaliczeń i egzaminów przewidzianych w toku nauczania danego modułu;
5) współpraca z kierownikiem przedmiotu w zakresie organizacji, realizacji i zakończenia procesu dydaktycznego;
6) współpraca z Kierownikiem Zakładu przy zadaniach realizowanych w jednostce.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe – tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa
- posiadanie prawa wykonywania zawodu pielęgniarki
- doświadczenie w zawodzie pielęgniarki min. 2 lata
- znajomość języków obcych nowożytnych –angielski na poziomie B1
- obsługa Microsoft Office
Zakres obowiązków
- terminowe opracowanie dokumentacji prowadzonych zajęć m. in. przewodników dydaktycznych w oparciu o obowiązujące efekty kształcenia, indywidualnych planów zajęć, protokołów zaliczeń i kart egzaminacyjnych
- realizacja zajęć dydaktycznych zgodnie z planem studiów, przydziałem godzin i efektami kształcenia
- prowadzenie konsultacji i dyżurów dla studentów zgodnie z przygotowanym planem
- przygotowanie i organizowanie przebiegu zaliczeń i egzaminów przewidzianych w toku nauczania danego modułu
- współpraca z kierownikiem przedmiotu w zakresie organizacji, realizacji i zakończenia procesu dydaktycznego
- współpraca z Kierownikiem Zakładu przy zadaniach realizowanych w jednostce
Oferujemy
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy
- atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą", „trzynasta pensja", dofinansowanie aktywności sportowej itp
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- życiorys naukowy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- spis publikacji z uwzględnieniem punktacji naukowej, potwierdzony własnoręcznym podpisem
- wyniki osiągnięte w dotychczasowej karierze: mobilność kandydata, pozyskiwane granty, prowadzone badania, działania innowacyjne, otwartość na przedsiębiorczość i praktyczny aspekt badań naukowych
- skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skan certyfikatu potwierdzającego znajomość języka obcego, ze wskazaniem poziomu oraz okresu ważności certyfikatu
- oświadczenie o niekaralności, oświadczenie dotyczące statusu zatrudnienia w Uniwersytecie, deklaracja o konieczności ukończenia szkolenia z zakresu metodyki nauczania
Załączniki
Dodatkowe informacje
Pełna treść ogłoszenie dostępna na stronie Uczelni:
https://bip.umed.pl/sitepages/Nauczyciele-Akademiccy-Szczegoly.aspx?idElement=344