Opis stanowiska
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która:
• prowadzi ćwiczenia kliniczne ze studentami w Pracowni Umiejętności Położniczych z zakresu Podstaw opieki położniczej oraz Technik położniczych i prowadzenia porodu;
• prowadzi zajęcia praktyczne ze studentami w podmiotach leczniczych;
• ocenia aktywność studentów (wiedzę i umiejętności);
• przygotowuje materiały dydaktyczne w formie prezentacji ustnej, multimedialnej lub za pomocą aplikacji Teams, testów, egzaminów;
• doskonali formy dydaktyczne i metody weryfikacji metod kształcenia
• uczestniczy w pracach organizacyjnych Jednostki i Uczelni;
• ustawicznie zwiększa swoje kompetencje w trakcie pracy zawodowej.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe magisterskie – magister położnictwa
- prawo wykonywania zawodu położnej;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- znajomość MsOffice.
Zakres obowiązków
- prowadzi ćwiczenia kliniczne ze studentami w Pracowni Umiejętności Położniczych z zakresu Podstaw opieki położniczej oraz Technik położniczych i prowadzenia porodu;
- prowadzi zajęcia praktyczne ze studentami w podmiotach leczniczych;
- ocenia aktywność studentów (wiedzę i umiejętności);
- przygotowuje materiały dydaktyczne w formie prezentacji ustnej, multimedialnej lub za pomocą aplikacji Teams, testów, egzaminów;
- doskonali formy dydaktyczne i metody weryfikacji metod kształcenia
- uczestniczy w pracach organizacyjnych Jednostki i Uczelni;
- ustawicznie zwiększa swoje kompetencje w trakcie pracy zawodowej.
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej organizacji w formie umowy o pracę, z długoterminową perspektywą,
- dodatkową „13" pensję;
- dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych (tzw. „wczasy pod gruszą"), do wypoczynku dla dzieci (obozy/kolonie/półkolonie) oraz do karty sportowej dla Ciebie i rodziny;
- dofinansowanie do zakupu okularów oraz abonamentów parkingowych;
- dodatkowe dni wolne;
- elastyczne godziny pracy;
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie;
- preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- spotkania integracyjne;
- przyjazne środowisko pracy.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- życiorys naukowy;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- spis publikacji z uwzględnieniem punktacji naukowej potwierdzony własnoręcznym podpisem
- wyniki osiągnięte w dotychczasowej karierze: mobilność kandydata, pozyskiwane granty, prowadzone badania, działania innowacyjne, otwartość na przedsiębiorczość i praktyczny aspekt badań naukowych;
- skany dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- skan certyfikatu lub zaświadczenia wydanego przez Centrum Nauczania Języków Obcych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, potwierdzającego znajomość języka obcego, ze wskazaniem poziomu zaawansowania oraz okresu jego ważności;
- oświadczenie o niekaralności.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać:
1. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (zgodnie z art. 221 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
2. zgodę na przetwarzanie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego”.
Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie:
https://bip.umed.pl/sitepages/Nauczyciele-Akademiccy-Szczegoly.aspx?idElement=618