Opis stanowiska
Małopolska Uczelnia Państwowa w Oświęcimiu ogłasza konkurs na stanowisko: Instruktora z tytułem magistra pielęgniarstwa (01/2025/INoZ).
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 ustawy
z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm) i § 60 ust. 4 Statutu MUP oraz odpowiadają kryteriom zawartym w ogłoszeniu.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Małopolska Uczelnia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu;
ul. Kolbego 8; 32-600 Oświęcim lub osobiście: Kancelaria Ogólna pokój 1.13 Collegium Primum
Termin składania zgłoszeń upływa z dniem: 21 lutego 2025 roku
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia: 24 lutego 2025 roku
Zgodnie z § 7 Regulaminu ” ZASADY I TRYB PRZEPROWADZANIA KONKURSÓW DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIANIA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH” Komisja Konkursowa może zdecydować o konieczności rozmowy kwalifikacyjne , na którą zapraszani są kandydaci, którzy spełnili kryteria formalne.
Nasze wymagania
- KANDYDAT POWINIEN: 1) posiadać tytuł magistra pielęgniarstwa; 2) posiadać aktualne prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki/arza; 3) posiadać co najmniej roczną praktykę zawodową w zawodzie pielęgniarki/arza w dziedzinie pediatria i pielęgniarstwo pediatryczne; 4) preferowany dorobek dydaktyczny i organizacyjny szczególnie w zakresie tworzenia harmonogramów zajęć, organizacji zajęć dydaktycznych i opracowywaniu sylabusów; 5) posługiwać się w mowie i piśmie językiem polskim; 6) preferowane osoby dla których MUP im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu będzie stanowić podstawowe miejsce pracy 7) preferowane osoby z doświadczeniem w pracy metodą symulacji medycznej, otwarte na szkolenia i uzupełnianie kompetencji;
- WYMAGANE DOKUMENTY: 1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem z uwzględnieniem numeru konkursu, którego to podanie dotyczy oraz z wyraźnym wskazaniem dziedziny nauki i dyscypliny naukowej oraz Instytutu, w ramach którego konkurs został rozpisany, z zastrzeżeniem, że każdy konkurs wymaga złożenia osobnego podania; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, w tym prawo wykonywania zawodu, jeżeli jest wymagane na danym stanowisku; 4) dokumenty potwierdzające dorobek kandydata (kserokopie posiadanych dyplomów o nadaniu stopni i tytułów naukowych); 5) przebieg pracy zawodowej (życiorys zawodowy), z wyszczególnieniem osiągnięć naukowych (w tym publikacji), dydaktycznych i organizacyjnych – w zależności od rodzaju stanowiska (autoreferat charakteryzujący osiągnięcia naukowe i dydaktyczne); 6) oświadczenie dotyczące zdolności do czynności prawnych, korzystania z praw publicznych i niekaralności-załącznik nr 1 do informacji o konkursie; 7) oświadczenie o wyborze uczelni jako podstawowego / dodatkowego miejsca pracy-załącznik nr 2 do informacji o konkursie; 8) w przypadku podania danych osobowych w szerszym zakresie, niż wynikający z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy (tzn. w przypadku umieszczenia dodatkowych danych osobowych poza tymi, które są prawnie wymagane) – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie poza tymi, które są prawnie wymagane zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacyjnego-załącznik nr 3 do informacji o konkursie. 9) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. Informację z Krajowego Rejestru Karnego można uzyskać poprzez portal Ministerstwa Sprawiedliwości https://ekrk.ms.gov.pl/; inne dokumenty wskazane w art. 21 ust. 4-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, jeśli ich złożenie jest wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Mile widziane
- Prosimy o składanie dokumentacji w czytelnie opisanych teczkach według wzoru: • Imię i nazwisko kandydata, • numer konkursu/rok/symbol, • nazwa Instytutu oraz stanowiska, na jakie kandydat aplikuje.
Zakres obowiązków
- Obowiązki nauczyciela akademickiego określa art. 115 i 116 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
- Obowiązki nauczyciela akademickiego określa §6 i §7 Regulaminu Pracy MUP
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- WYMAGANE DOKUMENTY: 1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem z uwzględnieniem numeru konkursu, którego to podanie dotyczy oraz z wyraźnym wskazaniem dziedziny nauki i dyscypliny naukowej oraz Instytutu, w ramach którego konkurs został rozpisany, z zastrzeżeniem, że każdy konkurs wymaga złożenia osobnego podania; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, w tym prawo wykonywania zawodu, jeżeli jest wymagane na danym stanowisku; 4) dokumenty potwierdzające dorobek kandydata (kserokopie posiadanych dyplomów o nadaniu stopni i tytułów naukowych); 5) przebieg pracy zawodowej (życiorys zawodowy), z wyszczególnieniem osiągnięć naukowych (w tym publikacji), dydaktycznych i organizacyjnych – w zależności od rodzaju stanowiska (autoreferat charakteryzujący osiągnięcia naukowe i dydaktyczne); 6) oświadczenie dotyczące zdolności do czynności prawnych, korzystania z praw publicznych i niekaralności-załącznik nr 1 do informacji o konkursie; 7) oświadczenie o wyborze uczelni jako podstawowego / dodatkowego miejsca pracy-załącznik nr 2 do informacji o konkursie; 8) w przypadku podania danych osobowych w szerszym zakresie, niż wynikający z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy (tzn. w przypadku umieszczenia dodatkowych danych osobowych poza tymi, które są prawnie wymagane) – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie poza tymi, które są prawnie wymagane zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacyjnego-załącznik nr 3 do informacji o konkursie. 9) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. Informację z Krajowego Rejestru Karnego można uzyskać poprzez portal Ministerstwa Sprawiedliwości https://ekrk.ms.gov.pl/; inne dokumenty wskazane w art. 21 ust. 4-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, jeśli ich złożenie jest wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Załączniki do informacji o konkursie są zgodne z Zarządzeniem nr 27/2021 Rektora Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu z dnia 29 kwietnia 2021 roku w sprawie: wprowadzenia regulaminu Zasady i tryb przeprowadzania konkursów dotyczących zatrudniania nauczycieli akademickich w Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu z późniejszymi zmianami.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Małopolska Uczelnia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu;
ul. Kolbego 8; 32-600 Oświęcim lub osobiście: Kancelaria Ogólna pokój 1.13 Collegium Primum