Opis stanowiska
Stanowisko instruktora na Wydziale Nauk o Zdrowiu, zajęcia dydaktyczne z zakresu: podstawowej opieka zdrowotnej, opieki i edukacji terapeutycznej w chorobach przewlekłych na kierunku Pielęgniarstwo, studia I i II stopnia.
Nasze wymagania
- 1. Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.)
- 2. Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych,
- 3. Tytuł zawodowy: magister pielęgniarstwa,
- 4. Kompetencje do nauczania w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, opieki i edukacji terapeutycznej w chorobach przewlekłych,
- 5. Doświadczenie praktyczne związane z reprezentowaną specjalnością minimum 5 lat,
- 6. Doświadczenie pracy w Centrum Symulacji Medycznej w zakresie pośredniej/wysokiej wierności na kierunku Pielęgniarstwo.
Mile widziane
- 1. Doświadczenie praktyczne zdobyte poza szkolnictwem wyższym.
- 2. Doświadczenie dydaktyczne z zakresu nauczania przedmiotów z obszaru Pielęgniarstwa, w tym: podstawowej opieki zdrowotnej, opieki i edukacji terapeutycznej w chorobach przewlekłych.
Zakres obowiązków
- 1. Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
- 2. Organizacja i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
- 3. Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
- 4. Kształcenie i wspieranie edukacyjne studentów
- 5. Prowadzenie zajęć dydaktycznych w tym ćwiczeń w CSM właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w Uczelni.
- 6. Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- 7. Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- 8. Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- 9. Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- 10. Recenzowanie prac dyplomowych.
- 11. Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- 12. Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- 13. Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- 14. Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- 15. Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- 16. Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- 17. Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- 18. Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- 19. Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych
- 20. Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- 21. Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- 22. Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- 23. Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
- 24. Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana
- 25. Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
- 26. Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana
- 27. Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora zajęć praktycznych, na wniosek Dziekana
- 28. Inicjowanie działania na rzecz promocji Wydziału.
- 29. Działalność organizacyjna poza Uczelnią
- 30. Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych
- 31. Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną, w tym poszukiwanie i zgłaszanie Władzom Uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- 32. Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie Uczelni.
Oferujemy
- 1. Rozwój zawodowy.
- 2. Infrastrukturę dydaktyczną.
- 3. Udział w grantach, projektach, programach np. Erasmus+.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. podanie,
- 2. przebieg dotychczasowego zatrudnienia (w tym informacja o dorobku dydaktycznym, organizacyjnym, praktycznym, osiągnięciach zawodowych zdobytych poza szkolnictwem wyższym),
- 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.)
- 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- 5. kopie innych dokumentów poświadczających spełnienie przez kandydata wymogów konkursowych,
- 6. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż w przypadku podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, Akademia Łomżyńska będzie podstawowym miejscem pracy,
- 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym, CV lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO lub jeżeli są to dane inne, niż zamieszczone w kwestionariuszu osobowym i są udostępniane z własnej inicjatywy przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie (art. 221a §1 i § 3 oraz art. 221b § 1 K.P.),
- 8. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu ich wykorzystania w kolejnych naborach - w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez AŁ przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacji.
- 9. osoba aplikująca może też złożyć inne dokumenty lub podać informacje, które w jej ocenie mogą być przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
1. Treść konkursu dostępna jest na stronie Uczelni oraz w Akademickiej Bazie Ogłoszeń.
2. Informacja o wyniku konkursu zostanie opublikowana na stronie Uczelni oraz na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
3. Formularze do pobrania na stronie Uczelni.
Weź udział w rekrutacji
do 24.02.2025 r. do godz. 14:00, Akademia Łomżyńska 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14, Dział Spraw Osobowych (pok. 138)
w formie: papierowej, w zamkniętej kopercie z podaniem nr referencyjnego
ROs.1102.1.25 oraz z dopiskiem: „konkurs na stanowisko instruktora na Wydziale Nauk o Zdrowiu AŁ"