KIEROWNIK inne stanowisko

hr@gumed.edu.pl
Gdański Uniwersytet Medyczny
  • Miejsce: Gdańsk
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk weterynaryjnych
  • weterynaria

Opis stanowiska

Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza otwarty konkurs na funkcję:

KIEROWNIKA TRÓJMIEJSKIEJ AKADEMICKIEJ ZWIERZĘTARNI DOŚWIADCZALNEJ – CENTRUM BADAWCZO-USŁUGOWEGO

Nasze wymagania

  • złożenie oświadczenia, że w przypadku zakwalifikowania się do zatrudnienia w wyniku niniejszego konkursu, Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
  • wykształcenie wyższe, dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z chowem, hodowlą zwierząt oraz weterynarią: zootechnik, biolog, lekarz weterynarii, biotechnolog, lekarz,
  • ukończone szkolenie dla osób sprawujących opiekę nad zwierzętami utrzymywanymi w ośrodku i szkolenia dla osób uśmiercających zwierzęta wykorzystywane w procedurach,
  • posiadanie uprawnień i doświadczenia (co najmniej 5-letniego) w zakresie sprawowania opieki nad zwierzętami doświadczalnymi,
  • znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń i wytycznych prawa, dotyczących prowadzenia zwierzętarni, wiedzy o biologii gatunków zwierząt wykorzystywanych do celów naukowych i edukacyjnych.

Mile widziane

  • umiejętność planowania i organizacji eksperymentów na zwierzętach, składania wniosków do Lokalnej Komisji Etycznej do Spraw Doświadczeń na Zwierzętach, wyceny badań, zamówień zwierząt,
  • dorobek naukowy związany z działalnością jednostki organizacyjnej, której dotyczy niniejszy konkurs,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1,
  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres.

Zakres obowiązków

  • realizacja działań operacyjnych i administracyjnych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i procedurami wewnętrznymi,
  • organizacja pracy oraz efektywnego funkcjonowania powierzonej jednostki,
  • kierowanie zespołem w sposób zapewniający jego rozwój oraz sprawne wykonywanie powierzonych zadań,
  • kierowanie zespołem w sposób zapewniający jego rozwój oraz sprawne wykonywanie powierzonych zadań,
  • dbanie o wysokie standardy opieki nad zwierzętami laboratoryjnymi oraz kontrola ich warunków bytowych,
  • monitorowanie pracy personelu odpowiedzialnego za utrzymanie zwierząt,
  • współtworzenie strategii rozwoju jednostki oraz nadzór nad jej wdrażaniem,
  • udział w przygotowaniu materiałów do planowania finansowego oraz zamówień publicznych,
  • zarządzanie budżetem jednostki, w tym analiza kosztów i wdrażanie działań optymalizacyjnych,
  • dokumentowanie procesów związanych z działalnością Zwierzętarni,
  • utrzymywanie sprawnej komunikacji wewnętrznej w zespole,
  • promowanie pozytywnych postaw i przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy,
  • kształtowanie środowiska pracy sprzyjającego zaangażowaniu i odpowiedzialności,
  • inicjowanie oraz wspieranie działań w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
  • motywowanie i wspieranie zespołu w działaniach usługowo-badawczych.

Oferujemy

  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
  • możliwość wpływania na rozwój jednostki i kształtowanie kierunku rozwoju,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach obejmowanego stanowiska,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • PRZEBIEG POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO:
  • Kandydaci przystępujący do konkursu składają następujące dokumenty:
  • deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
  • - oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
  • - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
  • CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (max 2 str. A4),
  • syntetyczny autoreferat (max. 3 str. A4) informujący o najważniejszych osiągnięciach naukowo-badawczych, dydaktycznych i organizacyjnych wraz z informacją o działalności w zakresie kształcenia młodej kadry naukowej,
  • syntetyczny opis planów rozwojowych jednostki (max. 3 str. A4),
  • wykaz publikacji z uwzględnieniem punktacji bibliometrycznej (IF, cytowania, indeks h),
  • referencje lub opinie (opcjonalnie),
  • dokumenty potwierdzające uzyskanie stopni naukowych doktora, doktora habilitowanego lub uprawnienia nadane zgodnie z art. 226 powyższej ustawy, tytułu naukowego profesora,
  • potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach i odbytych kursach (opcjonalnie),
  • kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, w przypadku ubiegania się o zatrudnienie w GUMed po raz pierwszy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
  • inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego (opcjonalnie).
  • Tryb składania dokumentów konkursowych:
  • Wymagane dokumenty należy złożyć za pomocą przycisku APLIKUJ.
  • Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 05.06.2025 r. godz. 23:59 - decyduje data wpływu dokumentów odnotowana przez system.
  • Informacja o konkursie oraz niezbędne formularze do uzupełnienia są dostępne na stronie internetowej GUMed pod adresem: www.praca.gumed.edu.pl (zakładka Ogłoszenia i Pliki do pobrania).
  • Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu – do trzech miesięcy po upływie terminu przyjmowania zgłoszeń.

Załączniki

Weź udział w rekrutacji