Opis stanowiska
Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza otwarty konkurs na funkcję:
KIEROWNIKA TRÓJMIEJSKIEJ AKADEMICKIEJ ZWIERZĘTARNI DOŚWIADCZALNEJ – CENTRUM BADAWCZO-USŁUGOWEGO
Nasze wymagania
- złożenie oświadczenia, że w przypadku zakwalifikowania się do zatrudnienia w wyniku niniejszego konkursu, Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- wykształcenie wyższe, dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z chowem, hodowlą zwierząt oraz weterynarią: zootechnik, biolog, lekarz weterynarii, biotechnolog, lekarz,
- ukończone szkolenie dla osób sprawujących opiekę nad zwierzętami utrzymywanymi w ośrodku i szkolenia dla osób uśmiercających zwierzęta wykorzystywane w procedurach,
- posiadanie uprawnień i doświadczenia (co najmniej 5-letniego) w zakresie sprawowania opieki nad zwierzętami doświadczalnymi,
- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń i wytycznych prawa, dotyczących prowadzenia zwierzętarni, wiedzy o biologii gatunków zwierząt wykorzystywanych do celów naukowych i edukacyjnych.
Mile widziane
- umiejętność planowania i organizacji eksperymentów na zwierzętach, składania wniosków do Lokalnej Komisji Etycznej do Spraw Doświadczeń na Zwierzętach, wyceny badań, zamówień zwierząt,
- dorobek naukowy związany z działalnością jednostki organizacyjnej, której dotyczy niniejszy konkurs,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres.
Zakres obowiązków
- realizacja działań operacyjnych i administracyjnych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i procedurami wewnętrznymi,
- organizacja pracy oraz efektywnego funkcjonowania powierzonej jednostki,
- kierowanie zespołem w sposób zapewniający jego rozwój oraz sprawne wykonywanie powierzonych zadań,
- kierowanie zespołem w sposób zapewniający jego rozwój oraz sprawne wykonywanie powierzonych zadań,
- dbanie o wysokie standardy opieki nad zwierzętami laboratoryjnymi oraz kontrola ich warunków bytowych,
- monitorowanie pracy personelu odpowiedzialnego za utrzymanie zwierząt,
- współtworzenie strategii rozwoju jednostki oraz nadzór nad jej wdrażaniem,
- udział w przygotowaniu materiałów do planowania finansowego oraz zamówień publicznych,
- zarządzanie budżetem jednostki, w tym analiza kosztów i wdrażanie działań optymalizacyjnych,
- dokumentowanie procesów związanych z działalnością Zwierzętarni,
- utrzymywanie sprawnej komunikacji wewnętrznej w zespole,
- promowanie pozytywnych postaw i przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy,
- kształtowanie środowiska pracy sprzyjającego zaangażowaniu i odpowiedzialności,
- inicjowanie oraz wspieranie działań w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
- motywowanie i wspieranie zespołu w działaniach usługowo-badawczych.
Oferujemy
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- możliwość wpływania na rozwój jednostki i kształtowanie kierunku rozwoju,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach obejmowanego stanowiska,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- PRZEBIEG POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO:
- Kandydaci przystępujący do konkursu składają następujące dokumenty:
- deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
- - oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
- CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (max 2 str. A4),
- syntetyczny autoreferat (max. 3 str. A4) informujący o najważniejszych osiągnięciach naukowo-badawczych, dydaktycznych i organizacyjnych wraz z informacją o działalności w zakresie kształcenia młodej kadry naukowej,
- syntetyczny opis planów rozwojowych jednostki (max. 3 str. A4),
- wykaz publikacji z uwzględnieniem punktacji bibliometrycznej (IF, cytowania, indeks h),
- referencje lub opinie (opcjonalnie),
- dokumenty potwierdzające uzyskanie stopni naukowych doktora, doktora habilitowanego lub uprawnienia nadane zgodnie z art. 226 powyższej ustawy, tytułu naukowego profesora,
- potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach i odbytych kursach (opcjonalnie),
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, w przypadku ubiegania się o zatrudnienie w GUMed po raz pierwszy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
- inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego (opcjonalnie).
- Tryb składania dokumentów konkursowych:
- Wymagane dokumenty należy złożyć za pomocą przycisku APLIKUJ.
- Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 05.06.2025 r. godz. 23:59 - decyduje data wpływu dokumentów odnotowana przez system.
- Informacja o konkursie oraz niezbędne formularze do uzupełnienia są dostępne na stronie internetowej GUMed pod adresem: www.praca.gumed.edu.pl (zakładka Ogłoszenia i Pliki do pobrania).
- Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu – do trzech miesięcy po upływie terminu przyjmowania zgłoszeń.