kierownik Katedry stanowisko badawczo-dydaktyczne

Katedra Kardio - Torakochirurgii na Wydziale Medycznym
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Miejsce: Poznań
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu
  • nauki medyczne

Opis stanowiska

kierownik Katedry Kardio – Torakochirurgii

Nasze wymagania

  • tytuł profesora lub stopień doktora habilitowanego lub zatrudnienie na stanowisku profesora uczelni,
  • znaczący dorobek naukowy oraz praktyka zawodowa,
  • specjalizacja z z chirurgii ogólnej oraz specjalizacja kardiochirurgii,
  • spełnianie wymogów określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 z późn.zm.) i w § 34 ust. 2 Statutu UMP,
  • deklaracja, że UMP jest lub będzie ich podstawowym miejscem pracy.

Zakres obowiązków

  • pelnienie funkcji kierownika Katedry Kardio - Torakochirurgii

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • deklaracja przystąpienia do konkursu
  • życiorys zawierający informacje o wykształceniu, kwalifikacjach oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia wraz z danymi kontaktowymi
  • autoreferat informujący o osiągnięciach naukowo-badawczych, dydaktyczno-wychowawczych, organizacyjnych oraz zawodowych
  • informacje o działalności w zakresie kształcenia kadry naukowej
  • dokument stwierdzający posiadanie tytułu naukowego lub stopnia naukowego doktora habilitowanego lub dokument potwierdzający zatrudnienie na stanowisku profesora uczelni
  • wykaz dorobku naukowego wraz z podsumowaniem (zestawienie bibliometryczne) potwierdzony przez bibliotekę naukową
  • proponowany program rozwoju Katedry Kardio - Torakochirurgii
  • dokumenty potwierdzające uzyskanie specjalizacji w zakresie z chirurgii ogólnej oraz w zakresie kardiochirurgii,
  • oświadczenie o spełnianiu przez kandydata/tkę wymogów wynikających z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
  • oświadczenie o spełnianiu przez kandydata/tkę wymogów określonych w § 34 ust. 2 Statutu UMP
  • w przypadku kandydatów/-tek urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r. oświadczenie , o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (tj. Dz. U. z 2019 poz. 430) lub informacja , o której mowa w art. 7 ust. 3a tej ustawy
  • oświadczenie, że Uniwersytet Medyczny w Poznaniu jest lub będzie podstawowym miejscem pracy kandydata/tki
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na powierzenie funkcji kierownika Katedry Kardio - Torakochirurgii prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/am się z załączoną w ogłoszeniu o konkursie klauzulą informacyjną.”
  • jeżeli kandydat/ka nie jest pracownikiem UMP kopie świadectwa pracy z dotychczasowych miejsc pracy oraz co najmniej dwie opinie świadczące o kwalifikacjach kandydata/tki.

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • Dokumenty należy składać osobiście lub wysłać listem poleconym na adres: Dział Spraw Pracowniczych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pokój nr 141.