Nasze wymagania
- tytuł zawodowy magistra filologii angielskiej, z wynikiem końcowym bardzo dobrym
- biegła znajomość języka polskiego oraz języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z osobami dorosłymi, ze szczególnym uwzględnieniem nauczania języka angielskiego w biznesie, turystyce i sporcie
- koncepcja pracy dydaktycznej i organizacyjnej
Mile widziane
- ukończone i udokumentowane szkolenia oraz kursy metodyczne
Zakres obowiązków
- praca dydaktyczna związana z prowadzeniem zajęć z języka angielskiego na wszystkich kierunkach i studiach wszystkich stopni
- uczestniczenie w pracach organizacyjnych uczelni, m.in. wykonywanie tłumaczeń na rzecz uczelni
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- praca w dynamicznym i zgranym zespole oraz w przyjaznej uczelnianej atmosferze
- różnorodność zadań i wyzwań, rozwój zawodowy
- świadczenia socjalne
- możliwość korzystania z obiektów sportowych uczelni
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- zgłoszenie do konkursu adresowane do Rektora AWF Katowice
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk na stronie uczelni)
- klauzula informacyjna dla kandydata w postępowaniu konkursowym RODO (druk na stronie uczelni)
- oświadczenie art. 113 ustawy – czynności prawne (druk na stronie uczelni)
- oświadczenie art. 118 ustawy – bezpośrednia podległość służbowa (druk na stronie uczelni)
- oświadczenie art. 120 ustawy – AWF Katowice jako podstawowe miejsce pracy (druk na stronie Uczelni)
- dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji (w tym dyplomy)
- CV wraz z informacją o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia wraz z wykazem osiągnięć badawczo-naukowych oraz planem rozwoju naukowego i wykazem osiągnięć dydaktycznych
Dodatkowe informacje dla kandydata
Wygranie konkursu nie jest gwarancją zatrudnienia.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę podejmuje Rektor AWF Katowice.
Uczelnia zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny.