adiunkt

Wydział Zarządzania, Katedra Finansów i Rachunkowości
Politechnika Lubelska
  • Forma zatrudnienia: Etat
  • Dziedzina nauki: Dziedzina nauk społecznych

Dziekan Wydziału Zarządzania
Politechniki Lubelskiej

 ogłasza

 K O N K U R S    O T W A R T Y

 na stanowisko adiunkta w Katedrze Finansów i Rachunkowości

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (Dz. U. z 2022 r. poz. 574) oraz w Statucie Politechniki Lubelskiej.

 

Wymagane kwalifikacje:

  • stopień naukowy dr lub dr hab.;
  • dobra znajomość języka angielskiego udokumentowana publikacjami naukowymi;
  • znaczący dorobek naukowy w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości lub ekonomii i finansów, ew. nauk pokrewnych;
  • udokumentowane osiągnięcia organizacyjne;
  • udokumentowane doświadczenia dydaktyczne;
  • predyspozycje i zamiłowanie do pracy naukowej i dydaktycznej;
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na badania naukowe;
  • mile widziane dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania zawodów związanych z ekonomią i finansami.
                

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • podanie (pisemne zgłoszenie do konkursu),
  • list motywacyjny,
  • życiorys,
  • kwestionariusz osobowy (formularz w załączeniu),
  • kopie odpisów dyplomów,
  • wykaz dotychczasowych publikacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i dodatkowe,
  • oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie podstawowym miejscem pracy (formularz w załączeniu),
  • klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji (formularz w załączeniu).
     

Komplet dokumentów należy przesłać pocztą na adres:
Sekretariat Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 38, pokój 26, 20-618 Lublin,

w terminie do dnia 06.07.2022 r.
z dopiskiem:

„Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w Katedrze Finansów i Rachunkowości”.

mail kontaktowy: wz.sekretariat@pollub.pl

 

Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na wz.sekretariat@pollub.pl