Opis stanowiska
Dziekan Wydziału Elektrotechniki i Informatyki
Politechniki Lubelskiej w Lublinie
ogłasza
KONKURS OTWARTY
na stanowisko asystenta w Katedrze Elektrotechniki i Elektrotechnologii
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 478) oraz w Statucie Politechniki Lubelskiej.
Wymagane kwalifikacje:
- tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany na kierunku elektrotechnika, elektronika lub pokrewne, fizyka, mechatronika;
- ukończenie studiów z oceną co najmniej dobrą (4,0);
- średnia ze studiów co najmniej dobra (4,0);
- gotowość do pracy naukowej w dyscyplinie automatyka, elektronika i elektrotechnika;
- predyspozycje i zamiłowanie do pracy naukowej i dydaktycznej;
- dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi do prowadzenia symulacji numerycznych, systemów pomiarowych oraz doświadczenie w prowadzeniu prac eksperymentalnych;
- biegła znajomość języka polskiego (potwierdzona certyfikatem w przypadku obcokrajowców) oraz dobra języka angielskiego.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- podanie (pisemne zgłoszenie do konkursu),
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy,
- odpisy dyplomów i suplementów,
- wykaz publikacji naukowych i osiągnięć zawodowych,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i dodatkowe,
- oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie podstawowym miejscem pracy,
- klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji.
klauzule: zgody i informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji (RODO)
oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie jego podstawowym miejscem pracy
Komplet dokumentów należy przesłać pocztą na adres:
Sekretariat Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej,
ul. Nadbystrzycka 38A, pokój 216, 20-618 Lublin,
w terminie do dnia 25 sierpnia 2021 r.
mail kontaktowy: p.mazurek@pollub.pl