Opis stanowiska
Federacja Naukowa WSB-DSW to pierwsza w Polsce federacja naukowa powołana na mocyUstawy 2.0 –Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 roku. Jest to jednostka naukowa skupiająca pięć niepublicznych uniwersytetów. Jej celem jest synergia potencjału naukowego uczelni–jednostek uczestniczących, a współpraca pracowników naukowychi działania Federacji prowadzą do wytworzenia nowej, wyższej jakości w zakresie badań naukowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami (w szczególności naukowymi)
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie komunikatywnym
- Praktyczna znajomość pakietu MS 365
- Umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie pozytywnych relacji, efektywna komunikacja
- Samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
Mile widziane
- Mile widziane doświadczenie w pracy na Uczelni wyższej
Zakres obowiązków
- Poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych (m.in. fundusze europejskie, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach i zasadach aplikowania dla pracowników naukowych
- Inicjowanie aktywności i zachęcanie pracowników naukowych do aplikowania o projekty badawcze
- Organizowanie i koordynowanie działań zespołów badawczych wnioskujących o granty naukowe
- Wspieranie procesu składania wniosków projektowych, obejmujące m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej
- Wsparcie administracyjne pracowników naukowych w zakresie realizowanych projektów, w tym monitorowanie terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników, prowadzenie korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi
- Wsparcie pracowników naukowych w procesie zakończenia projektów, w tym w przygotowaniu raportu końcowego
- Prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej
- Sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych projektów
- Zamieszczanie oraz aktualizowanie danych dotyczących realizowanych projektów i komercjalizacji w systemie POL-on oraz w wewnętrznym systemie Omega-PSIR
- Monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów
- Współpraca z przedstawicielami Uczelni (jednostek uczestniczących w Federacji), odpowiedzialnymi za bezpośrednie wsparcie pracowników nauki w pozyskiwaniu środków na granty naukowe
- Koordynacja merytoryczna rozwiązań wypracowanych w obszarze projektów, szczególnie naukowych
- Sprawozdawczość z realizacji zadań do bezpośredniego przełożonego i Prezydenta Federacji.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności,
- ciekawą i samodzielną pracę w jednostce naukowej, skupiającej uczelnie akademickie, należące do największego holdingu edukacyjnego w Polsce;
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne,
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- zajęcia z języka angielskiego.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- cv