Profesor stanowisko badawczo-dydaktyczne

Wydział Medyczny
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
  • Miejsce: Lublin
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu
  • nauki medyczne

Nasze wymagania

  • posiadanie tytułu naukowego profesora
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na poziomie akademickim przez ostatnie 5 lat w zakresie patofizjologii
  • posiadanie znaczącego dorobku naukowego w zakresie nauk medycznych oraz doświadczenia w pracy naukowej, w szczególności doświadczenia w zakresie publikowania wyników badań w czasopismach ujętych w wykazach prowadzonych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej

Zakres obowiązków

  • prowadzenie działalności naukowej
  • kształcenie studentów lub uczestniczenie w kształceniu doktorantów,
  • praca wychowawcza, a w szczególności kształtowanie moralnych i patriotycznych postaw studentów,
  • podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych
  • udział w pracach organizacyjnych Uniwersytetu i wykonywanie zadań powierzonych przez władze Uniwersytetu

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych i klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy
  • autoreferat uwzględniający osiągnięcia w działalności naukowo-badawczej, wykaz publikacji
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
  • kwestionariusz personalny kandydata
  • klauzula informacyjna rekrutacja do pracy
  • oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni
  • oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych
  • oświadczenie wskazujące KUL jako podstawowe miejsce pracy w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (w przypadku wygrania konkursu)

Weź udział w rekrutacji

  • Dokumenty należy składać w Sekretariacie Wydziału Medycznego KUL, ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin (p. 803A), w terminie do dnia 10 lutego 2025 r.