Opis stanowiska
Profesor uczelni w Katedrze Marketingu Międzynarodowego
Nasze wymagania
- stopień naukowy doktora habilitowanego lub równorzędny,
- legitymowanie się co najmniej 4-letnim doświadczeniem w działalności naukowej w uczelni akademickiej, jednostce badawczej lub jednostce naukowej,
- legitymowanie się osiągnięciami naukowymi w obszarze działalności katedry, w szczególności poświęconymi marketingowi, współpracy i relacjom międzyorganizacyjnym,
- dorobek naukowy, udokumentowany osiągnięciami a) o wartości minimum 1000 punktów przeliczeniowych za cały okres działalności naukowej; oraz b) w okresie ostatnich czterech lat o wartości określonej przez udziały jednostkowe, gdzie łączna wartość punktowa co najwyżej trzech udziałów jednostkowych wynosi co najmniej 340 punktów (uwzględniane są jedynie osiągniecia naukowe o całkowitej wartości punktowej nie mniejszej niż 20 punktów, znajdujące się w roku opublikowania w wykazie wydawnictw lub w wykazie czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych),
- w okresie ostatnich 4 lat uzyskanie, w roli kierownika, co najmniej dwóch grantów lub projektów naukowych,
- w okresie ostatnich 4 lat kierowanie przynajmniej dwoma grantami naukowymi lub zespołami w ramach takich grantów,
- kierowanie, w dacie kandydowania, przynajmniej dwoma projektami naukowymi lub zespołami w ramach takich projektów,
- w okresie ostatnich 4 lat uczestnictwo w międzynarodowej działalności naukowej,
- w okresie ostatnich 4 lat uczestniczenie w pracach organizacyjnych związanych z działalnością naukową albo dydaktyczną,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
- gotowość do rozwoju naukowego i ciągłego podwyższania swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole,
- spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2023 roku poz. 742, z późn. zm.).
Zakres obowiązków
- prowadzenie badań naukowych w obszarze działalności katedry, w szczególności poświęconych marketingowi międzynarodowemu, współpracy organizacji i relacjom międzyorganizacyjnym oraz czynny udział w badaniach naukowych prowadzonych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (UEP),
- aktywne aplikowanie o granty badawcze i projekty we współpracy z praktyką gospodarczą (w Polsce i za granicą),
- publikowanie wyników prac w czasopismach naukowych (w tym regularne publikowanie w czasopismach wysoko punktowanych),
- aktywny udział w pracach organizacyjnych na rzecz Katedry Marketingu Międzynarodowego, Instytutu Gospodarki Międzynarodowej oraz UEP,
- stałe podnoszenie kompetencji zawodowych.
Oferujemy
- CIEKAWĄ PRACĘ
- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU
- MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA STOPNI I TYTUŁU NAUKOWEGO
- SZKOLENIA
- UDZIAŁ W PROJEKTACH
- MOŻLIWOŚĆ POZNANIA WYBITNYCH LUDZI
- UDZIAŁ W KONFERENCJACH, W TYM ZAGRANICZNYCH
- DOFINANSOWANIE DO WYPOCZYNKU
- KARNET SPORTOWY
- POŻYCZKI
- ŚWIADCZENIA DLA DZIECI
- DODATKOWE DNI WOLNE
- DOFINANSOWANIE DO POSIŁKÓW
- PARKING
- OPIEKĘ MEDYCZNĄ
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań