Profesor uczelni stanowisko badawcze

rekrutacja-dsp@ue.poznan.pl
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Miejsce: Poznan
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • ekonomia i finanse

Opis stanowiska

Profesor uczelni w Katedrze Marketingu Międzynarodowego

Nasze wymagania

  • stopień naukowy doktora habilitowanego lub równorzędny,
  • legitymowanie się co najmniej 4-letnim doświadczeniem w działalności naukowej w uczelni akademickiej, jednostce badawczej lub jednostce naukowej,
  • legitymowanie się osiągnięciami naukowymi w obszarze działalności katedry, w szczególności poświęconymi marketingowi, współpracy i relacjom międzyorganizacyjnym,
  • dorobek naukowy, udokumentowany osiągnięciami a) o wartości minimum 1000 punktów przeliczeniowych za cały okres działalności naukowej; oraz b) w okresie ostatnich czterech lat o wartości określonej przez udziały jednostkowe, gdzie łączna wartość punktowa co najwyżej trzech udziałów jednostkowych wynosi co najmniej 340 punktów (uwzględniane są jedynie osiągniecia naukowe o całkowitej wartości punktowej nie mniejszej niż 20 punktów, znajdujące się w roku opublikowania w wykazie wydawnictw lub w wykazie czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych),
  • w okresie ostatnich 4 lat uzyskanie, w roli kierownika, co najmniej dwóch grantów lub projektów naukowych,
  • w okresie ostatnich 4 lat kierowanie przynajmniej dwoma grantami naukowymi lub zespołami w ramach takich grantów,
  • kierowanie, w dacie kandydowania, przynajmniej dwoma projektami naukowymi lub zespołami w ramach takich projektów,
  • w okresie ostatnich 4 lat uczestnictwo w międzynarodowej działalności naukowej,
  • w okresie ostatnich 4 lat uczestniczenie w pracach organizacyjnych związanych z działalnością naukową albo dydaktyczną,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
  • gotowość do rozwoju naukowego i ciągłego podwyższania swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole,
  • spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2023 roku poz. 742, z późn. zm.).

Zakres obowiązków

  • prowadzenie badań naukowych w obszarze działalności katedry, w szczególności poświęconych marketingowi międzynarodowemu, współpracy organizacji i relacjom międzyorganizacyjnym oraz czynny udział w badaniach naukowych prowadzonych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (UEP),
  • aktywne aplikowanie o granty badawcze i projekty we współpracy z praktyką gospodarczą (w Polsce i za granicą),
  • publikowanie wyników prac w czasopismach naukowych (w tym regularne publikowanie w czasopismach wysoko punktowanych),
  • aktywny udział w pracach organizacyjnych na rzecz Katedry Marketingu Międzynarodowego, Instytutu Gospodarki Międzynarodowej oraz UEP,
  • stałe podnoszenie kompetencji zawodowych.

Oferujemy

  • CIEKAWĄ PRACĘ
  • MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU
  • MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA STOPNI I TYTUŁU NAUKOWEGO
  • SZKOLENIA
  • UDZIAŁ W PROJEKTACH
  • MOŻLIWOŚĆ POZNANIA WYBITNYCH LUDZI
  • UDZIAŁ W KONFERENCJACH, W TYM ZAGRANICZNYCH
  • DOFINANSOWANIE DO WYPOCZYNKU
  • KARNET SPORTOWY
  • POŻYCZKI
  • ŚWIADCZENIA DLA DZIECI
  • DODATKOWE DNI WOLNE
  • DOFINANSOWANIE DO POSIŁKÓW
  • PARKING
  • OPIEKĘ MEDYCZNĄ

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • CV
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań

Załączniki