Opis stanowiska
Instytucja: Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego, Kolegium Społeczno- Ekonomiczne, Instytut Nauk Społecznych
Miasto: Skierniewice
Stanowisko: asystent (stanowisko dydaktyczne)
Forma zatrudnienia i wymiar czasu pracy: pełen etat, umowa o pracę
Dziedzina nauki: nauki społeczne
Dyscyplina naukowa: pedagogika
Data ogłoszenia: 08.06.2022 r.
Termin składania ofert: 08.07.2022 r.
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 14.07.2022 r. (zatrudnienie od 01.10.2022 r.)
Link do strony uczelni: www.pusb.pl
Dodatkowe informacje: Zgłoszenie na konkurs wraz z dokumentacją należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego
ul. Batorego 64C; 96-100 Skierniewice
Telefon kontaktowy: 46 8344001 lub e-mail: rektorat@pusb.pl
Dopuszczalne jest złożenie dokumentacji drogą elektroniczną podpisanych podpisem zaufanym lub podpisem certyfikowanym.
Słowa kluczowe: pedagogika
Opis:
Kandydat na w/w stanowisko powinien spełniać wymogi art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (DzU.2020.85 z późn zm.) Kandydat powinien posiadać stopień naukowy doktora nauk społecznych w zakresie pedagogiki specjalnej.
Od Kandydata wymagana jest znajomość teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz pedagogiki rewalidacyjnej. Ponadto udokumentowana aktywność publikacyjna, doświadczenie udziału w konferencjach naukowych i dydaktycznych, znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz biegła znajomość języka angielskiego poparta certyfikatem Certificate in English B2/C1 (TELC).
Ze względu na konieczność prowadzenia zajęć dydaktycznych od Kandydata wymagane jest doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w zakresie takich przedmiotów psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania oraz metodyka nauczania języka angielskiego w przedszkolu oraz klasach 1-3, metod i technik terapii pedagogicznej, rewalidacji indywidualnej i grupowej. Ponadto od kandydata wymagane będzie co najmniej dwuletnie doświadczenie praktyczne w prowadzaniu zajęć z języka angielskiego z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zajęć za zakresu terapii pedagogicznej, zajęć kompensacyjno-wyrównawczych oraz dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci wieku wczesnoszkolnym. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie praktyczne w zakresie koordynacji programów edukacyjnych Erasmus +.
Preferowane będzie zatrudnienie na podstawowym miejscu pracy w PUSB.
Osoby przystępujące do konkursu powinny złożyć następujące dokumenty w języku polskim:
· podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora PUSB ze wskazaniem numeru konkursu,
· CV,
· druki dostępne na stronie www Uczelni:
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie, że Kandydat spełnia wymogi art. 113 ustawy,
– oświadczenie, że PUSB będzie lub nie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu w/w ustawy,
– zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
– informację o przetwarzaniu danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
· informację dotyczącą znajomości języków obcych (certyfikat, oświadczenie),
· wykazy lub kserokopie dokumentów potwierdzających (jeśli tych informacji nie ma w CV lub kwestionariuszu osobowym):
1) dorobek w pracy naukowej (lub artystycznej),
2) dorobek w pracy dydaktycznej,
3) dorobek w pracy organizacyjnej,
4) przebieg zatrudnienia,
5) wykształcenie – kserokopie dyplomów.
Informacje dodatkowe:
1. W przypadku większej liczby zgłoszeń dopuszcza się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi osobami. Dojazd i pobyt odbywa się na koszt własny kandydata.
2. Uczelnia nie zwraca dokumentacji złożonej w ramach konkursu. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez kandydata Komisja konkursowa protokolarnie niszczy złożoną dokumentację.
3. Uczelnia zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny.
4. Wyłonienie w wyniku konkursu kandydata nie rodzi po stronie Uczelni obowiązku jego zatrudnienia.
5. Dokumentacja konkursowa jest przechowywana zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji w PUSB.