Opis stanowiska
Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego
ogłasza konkurs na stanowisko asystenta (w zakresie marketingu) w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 i art. 116 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r., poz. 574 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Szczecińskiego i odpowiadają kryteriom wskazanym w konkursie.
Konkurs jest pierwszym etapem procedury zatrudniania na stanowisku nauczyciela akademickiego, a jego pozytywne rozstrzygnięcie stanowi podstawę do dalszego postępowania.
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni złożyć następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) (formularz do pobrania);
2. Wniosek o zatrudnienie;
3. Życiorys i kwestionariusz osobowy (formularz do pobrania)
4. Dokument (lub jego uwierzytelnioną kopię) potwierdzający uzyskanie tytułu magistra z zakresu ekonomii lub zarządzania a w przypadku dokumentów sporządzonych w języku innym niż polski także uwierzytelnione tłumaczenie dokumentu na język polski oraz zaświadczenie o równoważności dyplomu z polskim stopniem naukowym;
5. Informacje o dorobku naukowym (w tym wykaz publikacji), projektowym, dydaktycznym i organizacyjnym lub oświadczenie o ich braku;
6. Oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Szczeciński będzie podstawowym miejscem pracy (formularz do pobrania);
7. Zgodę kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem złożoną na formularzu dostępnym na stronie (formularz do pobrania);
8. Oświadczenie Kandydata o gotowości do prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku angielskim.
Wymagania:
1. Posiadanie minimum tytułu magistra w zakresie nauk o zarządzaniu (najlepiej w obszarze marketingu),
2. Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu biegłym
3. Wiedza z poniższych obszarów:
– Marketingu
– Komunikacji
– Marketingu instytucji publicznych
– Analizy rynku
– Marketingu terytorialnego.
4. Chęć rozwoju naukowego i aktywności naukowej,
5. Aktywność naukowo-organizacyjna na rzecz uczelni wyższej
6. Gotowość do pracy organizacyjnej na rzecz Instytutu Zarządzania i Katedry Marketingu US.
Kandydat może też złożyć inne dokumenty lub podać informacje, które w jego ocenie mogą być
przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.
Formularze do pobrania na stronie: http://dso.usz.edu.pl/druki/.
Oferty na konkurs wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać na adres:
Uniwersytet Szczeciński
Instytut Zarządzania
Sekretariat Główny Instytutu
Sekcja ds. Nauki
Agnieszka Drabik
ul. Cukrowa 8
71-004 Szczecin
Termin składania dokumentów upływa w dniu 12.12.2022 r.
Zgłoszenia niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz przekazane po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.