Opis stanowiska
REKTOR
Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie
ogłasza konkurs nr PRNR.WS-1101.3/2021
na stanowisko
WYKŁADOWCY
w niepełnym wymiarze czasu pracy
w Katedrze Grafiki
na Wydziale Sztuki
O stanowisko wykładowcy może ubiegać się osoba spełniająca warunki określone
w ustawie z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z póź. zm.) oraz § 73 Statutu PWSZ w Tarnowie.
I. Warunki konkursu:
Wymagania stawiane kandydatowi na stanowisko wykładowcy:
1. Władanie językiem polskim.
2. Posiadanie co najmniej tytułu magistra sztuki.
3. Posiadanie udokumentowanego doświadczenia zawodowego w obszarze projektowania graficznego z zakresu multimediów, tj. publikacji elektronicznych lub wydawnictw multimedialnych oraz projektowania stron internetowych (UX i UI).
4. Bardzo dobra znajomość programów graficznych pakietu Adobe, ze szczególnym uwzględnieniem Adobe After Affects. Mile widziana znajomość programów 3D.
5. Wiedza z zakresu HTML i CSS.
6. Dodatkowym atutem będzie posiadanie tytułu doktora oraz doświadczenie dydaktyczne
w nauczaniu przedmiotów projektowych w uczelni wyższej.
Uwaga: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie nie zapewnia mieszkania.
II. Kandydaci winni złożyć następujące dokumenty[1]:
1. Podanie o przyjęcie ma stanowisko objęte konkursem skierowane do Rektora.
2. Na podaniu należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach, wymaganych w ogłoszeniu konkursowym, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Tarnowie.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
5. Wykaz dorobku projektowego kandydata – portfolio; w postaci papierowej lub wersji elektronicznej, zapisanej na ogólnodostępnym nośniku danych (pendrive).
6. Wykaz osiągnięć dydaktycznych.
7. Oświadczenie, że PWSZ w Tarnowie będzie lub nie będzie podstawowym miejscem pracy kandydata w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
8. Informację o zamiarze wykonywania dodatkowego zatrudnienia.
9. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
10. Oświadczenie o niekaralności kandydata.
Druki oświadczeń można pobrać na stronie: http://bip.pwsztar.edu.pl/info/detail/idt/1/id/304
III. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty w zaklejonej kopercie (z dopiskiem „Numer konkursu: PRNR.WS-1101.3/2021”) należy składać w Sekretariacie Prorektora ds. Nauki i Rozwoju (pok. A116) w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów.
Termin składania zgłoszeń upływa z dniem 28 czerwca 2021 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu 5 lipca 2021 r.
IV. Komisja Konkursowa informuje, że:
– wyniki konkursu zostaną, niezwłocznie po jego rozstrzygnięciu, umieszczone wyłącznie na stronie internetowej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie.
Rektor ma prawo odstąpić od zatrudnienia kandydata wybranego przez Komisję Konkursową.
[1] Każdy dokument wymaga podpisu bądź parafowania przez kandydata.