Opis stanowiska
O stanowisko wykładowcy może ubiegać się osoba spełniająca warunki określone
w ustawie z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 85) oraz § 73 Statutu PWSZ w Tarnowie.
I. Warunki konkursu:
Wymagania stawiane kandydatowi na stanowisko wykładowcy:
1. ukończone studia na kierunku artystycznym – grafika,
2. co najmniej tytuł zawodowy magistra,
3. co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie projektowania graficznego oraz w projektowaniu doświadczeń użytkownika w Internecie (UX, UI) uzyskane poza szkolnictwem wyższym oraz co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne,
4. złożenie oświadczenia, że PWSZ w Tarnowie będzie pierwszym (podstawowym) miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu,
5. znajomość języka polskiego (kandydaci, dla których język polski nie jest językiem ojczystym powinni potwierdzić znajomość języka na poziomie C1 dokumentem urzędowego poświadczenia znajomości języka polskiego).
Uwaga: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie nie zapewnia mieszkania.
II. Kandydaci winni złożyć następujące dokumenty[1]:
1. Podanie o przyjęcie ma stanowisko objęte konkursem skierowane do Rektora.
2. Na podaniu należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach, wymaganych w ogłoszeniu konkursowym, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Tarnowie.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
5. Wykaz dorobku naukowego kandydata.
6. Wykaz osiągnięć dydaktycznych.
7. Oświadczenie, że PWSZ w Tarnowie będzie lub nie będzie podstawowym miejscem pracy kandydata w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
8. Informację o zamiarze wykonywania dodatkowego zatrudnienia.
9. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
10. Oświadczenie o niekaralności kandydata.
Druki oświadczeń można pobrać na stronie: http://bip.pwsztar.edu.pl/info/detail/idt/1/id/304
III. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty w zaklejonej kopercie (z dopiskiem „Numer konkursu: PRNR.WP-1101.1/2021”) należy składać w Sekretariacie Prorektora ds. Nauki i Rozwoju (pok. A116) w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów.
Termin składania zgłoszeń upływa z dniem 24 marca 2021 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu 26 marca 2021 r.
[1] Każdy dokument wymaga podpisu bądź parafowania przez kandydata.