Opis stanowiska
O stanowisko asystenta może ubiegać się osoba spełniająca warunki określone w ustawie z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 85) oraz § 73 Statutu PWSZ w Tarnowie.
I. Warunki konkursu:
Wymagania stawiane kandydatowi na stanowisko asystenta:
- władanie językiem polskim,
- stopień magistra sztuki lub równorzędny,
- udokumentowane minimum 10-letnie doświadczenie w pracy projektowej (projektowanie plakatu, krojów pism, grafiki wydawniczej itp.),
- bardzo dobra znajomość programów graficznych – preferowany pakiet Adobe, oprogramowanie do projektowania krojów pism,
- obsługa poczty elektronicznej oraz programów do edycji tekstu,
- doświadczenie w pracy online,
- przy przyjęciu preferowane będą osoby, które zadeklarują PWSZ jako pierwsze miejsce pracy.
Uwaga: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie nie zapewnia mieszkania.
II. Kandydaci winni złożyć następujące dokumenty[1]:
1. Podanie o przyjęcie ma stanowisko objęte konkursem skierowane do Rektora.
2. Na podaniu należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach, wymaganych w ogłoszeniu konkursowym, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Tarnowie.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
5. Wykaz dorobku naukowego kandydata.
6. Wykaz osiągnięć dydaktycznych.
7. Oświadczenie, że PWSZ w Tarnowie będzie lub nie będzie podstawowym miejscem pracy kandydata w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
8. Informację o zamiarze wykonywania dodatkowego zatrudnienia.
9. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
10. Oświadczenie o niekaralności kandydata.
Druki oświadczeń można pobrać na stronie: http://bip.pwsztar.edu.pl/info/detail/idt/1/id/304
III. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty w zaklejonej kopercie (z dopiskiem „Numer konkursu: PRNR.WS-1101.1/2021”) należy składać w Sekretariacie Prorektora ds. Nauki i Rozwoju (pok. A116) w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów.
Termin składania zgłoszeń upływa z dniem 3 marca 2021 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu 8 marca 2021 r.
[1] Każdy dokument wymaga podpisu bądź parafowania przez kandydata.