Opis stanowiska
Asystent – grupa badawczo-dydaktyczna
literaturoznawstwo, język włoski
LINK DO STRONY: https://www.umk.pl/oferty-pracy/?class=Offer&Lang=pl&Id=4213
OPIS (TEMATYKA, OCZEKIWANIA, UWAGI):
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
Wymagania:
– stopień doktora nauk humanistycznych, literaturoznawstwo;
– publikacje w zakresie literaturoznawstwa włoskiego;
– biegła znajomość języków: włoskiego i polskiego w mowie i piśmie
Oczekiwania:
– aktywność naukowa oraz praca dydaktyczna i organizacyjna w Katedrze Literatury Włoskiej i Hiszpańskojęzycznej UMK.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
– podanie
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)
– życiorys zawodowy
– odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
– odpis dyplomu doktorskiego
– informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym (autoreferat uwzględniający najważniejsze dziedziny badawcze, oraz osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i inne kandydata)
– wykaz publikacji (z podaniem wydawnictwa, roku opublikowania i ilości stron)
– Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Dz. U. UE L 119/1)
– oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (o niekaralności) (formularz do pobrania)
– oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu będzie podstawowym miejsce pracy – w przypadku wygrania konkursu (formularz do pobrania)
Procedura konkursowa:
etap 1: kwalifikacja kandydatów na podstawie złożonych dokumentów
etap 2: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami prowadzona częściowo w języku obcym.
Dokumenty należy składać/przesłać na adres: Dziekanat Wydziału Humanistycznego, ul. Fosa Staromiejska 3, 87-100 Toruń, pok. 117 lub na adres poczty elektronicznej: zwojcik@umk.pl. Termin dostarczenia dokumentów: do dnia 31.08.2025 r. godz. 15:00. Kontakt: zwojcik @umk.pl@umk.pl
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 20.09.2022. Planowane zatrudnienie: od dnia 3.10.2022. Uczelnia nie zapewnia mieszkania.