Opis stanowiska
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
– posiadanie tytułu zawodowego magistra prawa
– znajomość problematyki prawa finansów publicznych, prawa finansów ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, potwierdzona publikacjami w tym zakresie
– pełna dyspozycyjność
– biegła znajomość języka polskiego
– znajomość języka angielskiego ogólnego i prawniczego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (min. B1) potwierdzona certyfikatem
– pobyt na uczelni zagranicznej w ramach studiów lub staży badawczych
– udokumentowany udział w projekcie badawczym lub naukowym o charakterze krajowym lub międzynarodowym w roli kierownika bądź wykonawcy projektu finansowanym ze środków NAWA, NCN lub innych źródeł zewnętrznych w stosunku do uczelni, uzyskiwanym w drodze konkursu
– autorstwo min. 1 artykułu opublikowanego w czasopiśmie indeksowanym w bazie Scopus lub w bazie Web of Science Core Collection
– autorstwo/współautorstwo monografii z II poziomu lub autorstwo/współautorstwo rozdziału w monografii z II poziomu (opublikowane lub przyjęte do druku).
Stanowisko asystenta oferowane jest w Katedrze Prawa Finansów Publicznych w pełnym wymiarze czasu.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
– podanie
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
– życiorys zawodowy
– odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
– informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym (autoreferat uwzględniający najważniejsze dziedziny badawcze, oraz osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i inne kandydata)
– wykaz publikacji (z podaniem wydawnictwa, roku opublikowania i ilości stron)
– Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Dz. U. UE L 119/1)
– oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (o niekaralności)
– oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu będzie podstawowym miejsce pracy – w przypadku wygrania konkursu
– aktualna bibiometria
Dokumenty należy składać w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu, ul. W. Bojarskiego 3 pokój 10 w terminie do dnia 15 czerwca 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 30 czerwca 2022 r.
Planowane zatrudnienie od dnia 1 października 2022 r.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.
ADRES POCZTOWY, NA KTÓRY APLIKUJĄCY MOŻE PRZESŁAĆ DOKUMENTY, GDY NIE BĘDZIE CHCIAŁ SKORZYSTAĆ Z SYTEMU ON-LINE:
Dziekanat pokój nr 10
Wydział Prawa i Administracji
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Władysława Bojarskiego 3
87-100 Toruń
Formularze można pobrać ze strony: http://www.umk.pl/oferty-pracy/formularze/