Opis stanowiska
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
zatrudni na stanowisku
Lektora Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców
Przewidywany czas zatrudnienia: od zaraz.
Do podstawowych zadań zatrudnionego lektora należeć będzie:-nauczanie języka polskiego jako obcego (w grupach o różnym poziomie znajomości tego języka, również w grupach wielonarodowych i wielokulturowych, w ramach kursów organizowanych w Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych
w Warszawie,
Do rekrutacji mogą przystąpić osoby, spełniające wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 t.j. z późn. zmianami art. 113)oraz odpowiadające następującym kryteriom kwalifikacyjnym:
· stopień naukowy magistra filologii polskiej;
· ukończone studia podyplomowe w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego lub studia magisterskie ukończone ze specjalnością/specjalizacją w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego lub wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego
· umiejętność obsługi komputera w zakresie Office oraz prowadzenia zajęć również w formie zdalnej w szczególności z wykorzystaniem środowiska Google Workpalce (Classroom, Meet);
· udokumentowane zróżnicowane doświadczenie w nauczaniu języka polskiego jako obcego obejmujące m.in.: nauczanie w grupach o różnych poziomach zaawansowania, prowadzenie kursów o różnej intensywności, doświadczenie w pracy dydaktycznej z osobami wywodzacymi się z różnych kręgów kulturowych, w różnym wieku, o zróżnicowanym wykształceniu;
· doskonała orientacja w ofercie konkursowej Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej oraz znajomość programów Europejskiego Funduszu Społecznego oraz doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji tego rodzaju projektów;
· orientacja w podręcznikach i materiałach dydaktycznych do nauczania JPJO (m. in. doświadczenie w pracy z podręcznikami Krok po kroku i Hurra oraz z platformą e-polish) oraz potwierdzone umiejętności w zakresie przygotowania materiałów autorskich;
· dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego (preferowane języki: rosyjski, angielski);
· wysoki poziom kompetencji społecznych i umiejętności interpersonalnych;
Wymagane dokumenty:
1. Zgłoszenie kandydata adresowane do Rektora WSTiJO;
2. Curriculum Vitae;
3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych następującej treści: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”;
4. Poświadczone dokumenty potwierdzające wykształcenie i oświadczenie dydaktyczne w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego oraz ew. dodatkowe certyfikaty;
5. Komisja zastrzega sobie prawo wystąpienia o dodatkowe dokumenty
Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail:
sekretariatrektora@wstijo.edu.pl
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Termin składania ofert: 11 czerwca 2020 r.