Opis stanowiska
Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2021, poz. 478 t.j. ze zm. art. 113) oraz odpowiadające poniższym kryteriom kwalifikacyjnym:
Wymagane kryteria:
1) posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych
lub społecznych;
2) dorobek naukowy z obszaru marketingu i funkcjonowania rynku , w tym co najmniej jednej publikacji naukowej opublikowanej w latach 2019-2021 uwzględnianej w ewaluacji działalności naukowej, za którą zgodnie z odrębnymi przepisami można uzyskać nie mniej niż 20 punktów;
3) zainteresowania badawcze skoncentrowane na zachowaniach konsumentów, kształtowaniu strategii rynkowych i badaniach rynkowych;
4) udział z referatem w dwóch konferencjach naukowych, w tym co najmniej jednej międzynarodowej;
5) co najmniej trzyletnie doświadczenie dydaktyczne na studiach I stopnia, II stopnia lub równoważnych, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach podyplomowych;
6) bardzo dobra znajomość języka polskiego i języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie wykładów w tych językach,
7) możliwość podjęcia zajęć z początkiem semestru zimowego roku akademickiego 2021/2022.
Wymagane dokumenty:
1) podanie do Rektora z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko adiunkta w Instytucie Zarządzania Wartością w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie”,
2) CV z uwzględnieniem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) odpis dyplomu magistra lub dokument równoważny,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) oświadczenie osoby przystępującej do konkursu,
6) klauzula RODO dla kandydatów na stanowiska nauczycieli akademickich.
Formularze do pkt. 4-6 dostępne są na stronie http://administracja.sgh.waw.pl/pl/DSP/sprawy