Opis stanowiska
OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY – NAUCZYCIEL AKADEMICKI
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA IM. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA – Wydział Elektroniki
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: asystent
W GRUPIE PRACOWNIKÓW: badawczo-dydaktycznych
WYMIAR ETATU: pełen etat
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 13.08.2021r. LINK DO STRONY: www.wel.wat.edu.pl
PLANOWANE ZATRUDNIENIE OD: 01.10.2021r.
Przewidywany zakres obowiązków:
* prowadzenie ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych oraz udzielanie konsultacji według obowiązujących planów i harmonogramów kształcenia studiów wyższych, studiów doktoranckich, studiów podyplomowych i kursów dokształcających;
* prowadzenie dokumentacji zaliczeń i egzaminów;
* opracowanie sylabusów przedmiotów przydzielonych do realizacji;
* opracowanie treści szczegółowych wykładów oraz ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych realizowanych przedmiotów;
* opracowanie pomocy dydaktycznych, a w szczególności podręczników, skryptów i prezentacji komputerowych oraz instrukcji ćwiczeń laboratoryjnych do realizowanych przedmiotów oraz udostępnianie do wglądu (kontroli) ww. opracowań Kierownikowi Zakładu;
* analiza stanu liczbowego, przydatności i dostępności zbiorów bibliotecznych literatury wykazywanej w sylabusach przedmiotowych;
* przeprowadzanie kolokwiów, sprawdzianów i innych zajęć kontrolno-weryfikacyjnych.
Wymagania od kandydatów:
* spełnienie wymagań określonych w art.116 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (Dziennik Ustaw z 2018 r., poz.1668),
* tytuł zawodowy – magister inżynier,
* znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2,
* znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2 – poziom Practitioner,
* udokumentowany udział jako Wykonawca w przynajmniej 2 projektach naukowo-badawczych,
* umiejętność programowania w języku Python,
* znajomość frameworków głębokiego uczenia: TensorFlow oraz PyTorch,
* znajomość oprogramowania Matlab, PyCharm, Jupyter Notebook,
* znajomość narzędzia Git,
* wiedza z zakresu cyfrowego przetwarzania sygnałów,
* udokumentowany dorobek naukowy,
* przynajmniej jedna publikacja w czasopiśmie o zasięgu międzynarodowym z listy JCR, znajdującym się w wykazie punktowanych czasopism MNiSW,
* potwierdzona zaświadczeniem znajomość metodyki projektowania Design Thinking,
* umiejętność pisania artykułów naukowych potwierdzona certyfikatem,
* predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej,
* umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku polskim,
* umiejętność pracy w zespole i dyspozycyjność (możliwość wykonywania pracy w sobotę i w niedzielę),
Zgłoszenie do konkursu winno zawierać:
* życiorys zawodowy (CV) – informacja o zainteresowaniach naukowych, osiągnięciach naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych
* klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
* dokumenty potwierdzające kwalifikacje i dotychczasowy przebieg pracy zawodowej;
* oświadczenie o niekaralności;
* oświadczenie o podstawowym miejscu pracy.
Dokumenty należy składać w terminie do: 13.08.2021r.
* osobiście (w sekretariacie Wydziału Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej, bud. 45, pok. 114)
* listownie: Wojskowa Akademia Techniczna, Wydział Elektroniki, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 * pocztą elektroniczną: sekretariat.wel@wat.edu.pl (pliki zabezpieczone hasłem, hasło podać dzwoniąc pod nr 261 839 050)
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: +48 261 839 517.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów, proszę zadzwonić pod wskazany/ wskazane numery kontaktowe i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.