Opis stanowiska
REKTOR
UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO
OGŁASZA KONKURS OTWARTY
na zatrudnienie pracownika w grupie dydaktycznej na stanowisku
STARSZEGO WYKŁADOWCY JĘZYKA ANGIELSKIEGO
na czas określony od 01.10.2022 do 30.09.2023
Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668 z p. zm.).
Wymagane kwalifikacje:
– posiadanie stopnia magistra w zakresie filologii angielskiej,
– minimum 15-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie nauczania języka angielskiego jako języka obcego dla potrzeb akademickich (studia pierwszego i drugiego stopnia) oraz specjalistycznych,
– uprawnienia tłumacza przysięgłego języka angielskiego oraz minimum 15-letnie doświadczenie w tym zakresie,
– doświadczenie w zakresie tłumaczenia dokumentów, tekstów oraz artykułów naukowych,
– umiejętność opracowywania programów nauczania języka obcego, materiałów dydaktycznych, testów oraz egzaminów dla studentów,
– doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu egzaminów językowych dla studentów uczelni wyższej,
– znajomość struktury i funkcjonowania uczelni,
– umiejętność pracy w zespole,
– płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Wykaz wymaganych dokumentów:
– podanie kandydata kierowane do JM Rektora UZ,
– życiorys,
– odpis dyplomu uzyskania stopnia magistra,
– kwestionariusz osobowy wraz z fotografią.
Termin składania dokumentów upływa – od 01.06 do 30.06.2022
Dokumenty prosimy składać na adres:
SEKRETARIAT UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA JĘZYKOWEGO UZ
ul. Podgórna 50, budynek A-0, pok. 09A, 65-246 Zielona Góra
lub
w formie elektronicznej na adres: biuro@uckj.uz.zgora.pl
Planowany termin zatrudnienia – 1.10.2022
Uniwersytet zastrzega sobie prawo zamknięcia konkursu bez wyłaniania kandydata.
Prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą w Zielonej Górze (65-417), przy ulicy Licealna 9. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą przy ulicy Licealnej 9, 65-417 Zielona Góra. Ponadto informujemy, że:
· Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przy pomocy adresu e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie tel. 603474724.
· Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze Uniwersytet Zielonogórski w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych. Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art.23 ust.1 pkt.1 ustawy o ochronie danych osobowych),
· Pani/Pana dane będą przetwarzane do rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty,
· Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych,
· Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
· Dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
· Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji,
· Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Zielona Góra, 01.06.2022 r.