Opis stanowiska
Zielona Góra, 10.05.2021
Rektor
Uniwersytetu Zielonogórskiego
ogłasza
KONKURS
na stanowisko
WYKŁADOWCY
(w grupie dydaktycznej)
w Instytucie Sterowania i Systemów Informatycznych
Do konkursu przystąpić mogą osoby spełniające wymogi określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (Dz. U. z 2018, poz.1668 z późniejszymi zmianami).
Od kandydatów na stanowisko wykładowcy oczekuje się:
· ukończenia studiów na kierunku informatyka lub pokrewnym
· mile widziane doświadczenie dydaktyczne (ugruntowana wiedza np. w zakresie programowania, optymalizacji, metod numerycznych, uczenia maszynowego).
· mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie w nim zajęć dydaktycznych.
· mile widziany dorobek naukowy (publikacje i udział w konferencjach)
Kandydaci powinni złożyć w sekretariacie Instytutu Sterowania i Systemów Informatycznych następujące dokumenty:
Podanie do JM Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego
· CV i kwestionariusz osobowy,
· Autoreferat zawierający:
– działalność dydaktyczną
– działalność organizacyjną;
– zakres badawczy i osiągnięcia np. udział w projektach, publikacje
· Kserokopię nadania stopnia magistra inżyniera lub doktora nauk inżynieryjno-
technicznych
Termin składania zgłoszeń upływa: 02.06.2021
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie Instytutu Sterowania i Systemów Informatycznych Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Prof. Z. Szafrana 2, pok. 427, 65-417Zielona Góra
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż w ciągu 2. miesięcy od jego ogłoszenia.
Planowany termin zatrudnienia: 01.09.2021
Uniwersytet Zielonogórski zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłaniania kandydata. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą przy ulicy Licealnej 9, 65-417 Zielona Góra. Ponadto informujemy, że:
· Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przy pomocy adresu e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie tel. 603474724.
· Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze Uniwersytet Zielonogórski w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko asystenta. Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art.23 ust.1 pkt.1 ustawy o ochronie danych osobowych),
· Pani/Pana dane będą przetwarzane do rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 miesiący od daty złożenia oferty,
· Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych,
· Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
· Dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
· Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji,
· Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.