Opis stanowiska
Zielona Góra 11.02.2021 r.
Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego
Ogłasza konkurs
na stanowisko profesora (pełny etat dydaktyczny)
w Instytucie Nauk Medycznych
Do konkursu przystąpić mogą osoby spełniające wymogi określone w Ustawie Prawo
o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. oraz posiadają udokumentowany dorobek w zakresie nauki, dydaktyki i kształcenia kadr odpowiadający wymogom stawianym kandydatowi na stanowisko profesora.
Od kandydatów na stanowisko profesora oczekuje się:
§ tytułu naukowego: profesora nauk medycznych.
§ tytułu specjalisty w dziedzinie położnictwa i ginekologii.
§ dorobku naukowego z zakresu nauk medycznych i/lub nauk o zdrowiu.
§ doświadczenia dydaktycznego i organizacyjnego w uczelniach medycznych.
§ mile widziane doświadczenie z zakresu patofizjologii szyjki macicy.
§ znajomości języka angielskiego.
Kandydaci powinni złożyć w sekretariacie Instytutu Nauk Medycznych następujące dokumenty:
§ Podanie do JM Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego.
§ Życiorys i kwestionariusz osobowy.
§ Kopia dokumentu nadania tytułu profesora nauk medycznych.
§ Kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskanie specjalizacji w/w specjalności.
§ Informacja o aktywności naukowej i dydaktycznej.
§ Oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego (poziom biegłości min. B2) w stopniu pozwalającym na prowadzenie zajęć dydaktycznych.
Termin składania zgłoszeń upływa: 13.03.2021 r.
Dokumenty prosimy składać na adres:
Instytut Nauk Medycznych UZ; ul. Zyty 28, 65-046 Zielona Góra, sekretariatinm@cm.uz.zgora.pl
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż w ciągu 2 miesięcy od jego ogłoszenia.
Planowany termin zatrudnienia od 1.04.2021 r.
Uniwersytet Zielonogórski zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłaniania kandydata.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą przy ulicy Licealnej 9, 65-417 Zielona Góra. Ponadto informujemy, że:
• Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przy pomocy adresu e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie tel. 603474724.
• Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze Uniwersytet Zielonogórski w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko profesora. Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art.23 ust.1 pkt.1 ustawy o ochronie danych osobowych),
• Pani/Pana dane będą przetwarzane do rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty,
• Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych,
• Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
• Dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji,
• Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.