Zakres obowiązków zgodny z wymaganiami określonymi dla pracowników badawczo-dydaktycznych uczelni wyższej z grupy asystentów, prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów, realizacja badań naukowych, projektów, zleceń, wdrożeń, publikowanie prac naukowo-badawczych, opracowywanie i wygłaszanie referatów konferencyjnych, prace organizacyjne na rzecz jednostki podstawowej, wydziału i uczelni.
Nasze wymagania
- • kandydat powinien być na etapie przygotowywania rozprawy doktorskiej lub po obronie pracy doktorskiej,
- kandydat powinien posiadać dorobek naukowy (publikacje) w zakresie akustyki,
- doświadczenie w realizacji projektów i prac naukowo-badawczych w szczególności z zakresu akustyki,
- doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć laboratoryjnych dla studentów uczelni wyższej,
- doświadczenie w modelowaniu komputerowym w akustyce,
- podstawowa znajomość języków popularnych programowania,
- biegła znajomość języka polskiego (dla cudzoziemców na poziomie C2 - konieczność przedstawienia certyfikatu) - warunek konieczny,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie publikacji naukowych ze zrozumieniem oraz ich opracowywanie, wygłaszanie referatów konferencyjnych, korespondowanie i porozumiewanie się w szczególności w zakresie realizacji badań naukowych w zespołach międzynarodowych oraz prowadzenia zajęć dydaktycznych w różnych formach dla studentów obcokrajowców.
Zakres obowiązków
- prace naukowo-badawcze i oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu akustyki, podstaw programowania, modelowania komputerowego w akustyce i przetwarzania sygnałów akustycznych,
- projektowanie rozwiązań przeciwhałasowych (w szczególności z wykorzystaniem metamateriałów),
- obsługa ogólnie pojętego sprzętu laboratoryjnego oraz specjalistycznej aparatury stosowanej w pomiarach akustycznych,
- obsługa sprzętu komputerowego, poczty elektronicznej oraz oprogramowania użytkowego (np. Word, PowerPoint, Excel).
Oferujemy
- nienormowany czas pracy, realizacja nowatorskich badań w projektach naukowo-badawczych
- realizacja zleceń i wdrożeń w zakresie różnorodnych zastosowań akustyki w medycynie, przemyśle, środowisku, staże naukowe i szkolenia.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Zgłoszenie przystąpienia do konkursu adresowane do Rektora załącznik nr 3a
- 2. Syntetyczny życiorys
- 3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie Załącznik - kwestionariusz
- 4. Odpis dokumentu stwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego/tytułu profesora lub odpis dyplomu ukończenia studiów
- 5. Autoreferat zawierający informacje o dorobku w zakresie działalności badawczej, doświadczeniu dydaktycznym i działalności organizacyjnej
- 6. Wykaz publikacji
- 7. Wykaz i opis staży naukowych
- 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotycząca przetwarzania danych osobowych załącznik nr 3b
- 9. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce załącznik nr 3c
- 10. Oświadczenie Kandydata/Kandydatki, że w przypadku wygrania konkursu Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy* załącznik nr 3d * W przypadku wygrania konkursu przez osobę, która jest zatrudniona w ramach stosunku pracy u innego pracodawcy prowadzącego działalność: badawczą, badawczo- dydaktyczną, badawczo-rozwojową, wdrożeniową (z wyłączeniem przypadków określonych w art. 125 ust. 3 Ustawy), a zatrudnienie to nie wygasa do dnia zatrudnienia w Politechnice Wrocławskiej jako podstawowym miejscu pracy, osoba ta, zgodnie z art. 125 ust. 1 Ustawy, z uwzględnieniem art. 125 ust. 2 Ustawy, obowiązana jest uzyskać zgodę Rektora na dodatkowe zatrudnienie w ramach stosunku pracy u innego pracodawcy po zatrudnieniu jej w Politechnice Wrocławskiej. W przypadku wygrania konkursu przez osobę, która prowadzi działalność gospodarczą, należy dopełnić wymogu z art. 125 ust. 7 Ustawy.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
W tytule wiadomości prosimy zaznaczyć nr ref.: AS2/K76/W12N/12/2023
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystentka ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej anna.roslonowska@pwr.edu.pl
Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Za termin wpłynięcia dokumentów aplikacyjnych uznaje się godz. 15.00 w dniu wskazanym w Informacji o konkursie tj. 22.01.2024 r. Otrzymanie dokumentów od kandydatki/kandydata zostanie potwierdzone przez asystentkę/asystenta ds. kadr za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w zgłoszeniu.
Zgłoszenia kandydatek/kandydatów będą rozpatrywane przez Komisję konkursową powołaną przez. Komisję konkursową powołaną przez prof. dr hab. inż. Rafała Walczaka. Po zamknięciu postępowania konkursowego przesłane pocztą tradycyjną aplikacje osób nieprzyjętych zostaną zwrócone.