Stanowisko asystenta badawczo – dydaktycznego w Katedrze Fizjoterapii w dyscyplinie nauki o zdrowiu
Nasze wymagania
- tytuł zawodowy magistra
- prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty
- praktyczne doświadczenie w pracy w zawodzie fizjoterapeuty (min. 5 lat)
- odbyte staże, kursy i szkolenia w ramach doskonalenia zawodowego
- udokumentowany dorobek naukowy, organizacyjny i dydaktyczny – kandydat musi spełniać wymagania kwalifikacyjne określone w tabeli 6a załącznik nr 4 do Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku (z późn. zm.)
- kwalifikacje i predyspozycje do pracy naukowo – badawczej
- doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami kierunku fizjoterapia
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
- stopień naukowy doktora
Zakres obowiązków
- prowadzenie działalności badawczo - naukowej oraz upowszechnianie jej wyników
- pozyskiwanie lub realizacja projektów badawczych i badawczo-rozwojowych
- współpraca z Uczelnią w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych lub prac rozwojowych lub know-how związanego z tymi wynikami
- prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym
- opracowywanie szczegółowych programów (sylabusów) do prowadzonych przedmiotów
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, potwierdzającej uzyskanie przez studentów zakładanych efektów uczenia się
- sprawowanie opieki promotorskiej nad przygotowywaniem przez studentów prac dyplomowych oraz recenzowanie prac
- prowadzenie konsultacji dla studentów
- praca w komisjach i zespołach wydziałowych - na podstawie odrębnych powołań
- uczestniczenie w pracach organizacyjnych tj. organizacja seminariów, konferencji, warsztatów, kół naukowych itp.
- troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia
- podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych
- wykonywanie innych prac związanych z procesem dydaktycznym, działalnością naukową i promocją Szkoły Zdrowia Publicznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie (kierowane do Prorektora ds. Kształcenia)
- życiorys/cv
- kwestionariusz osobowy (BIP UWM - „baza dokumentów - sprawy kadrowe”)
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (ewentualnie dodatkowo kopia dokumentu potwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego doktora)
- kopia prawa wykonywania zawodu
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i rozwój zawodowy (uzyskane certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń)
- informacja kandydata o spełnianiu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich - tabela (strona internetowa SZP – „oferty pracy” – „dokumenty do pobrania”)
- deklaracja dot. reprezentowanej dziedziny nauki i dyscypliny naukowej oraz deklaracja upoważniająca do zaliczenia do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (BIP UWM - „baza dokumentów – pozostałe sprawy” – „oświadczenia do ewaluacji”)
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”)
- oświadczenie, że UWM w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art.120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742)
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”)