Opis stanowiska
Dziekan Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ogłasza konkurs na stanowisko ADIUNKTA W GRUPIE BADAWCZO-DYDAKTYCZNEJ w pełnym wymiarze czasu pracy w II Zakładzie Radiologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów osobiście/drogą pocztową na adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie Dziekanat Wydziału Lekarskiego ul. Chodźki 19, 20-093 Lublin w terminie do 21.11. 2023 r.
więcej informacji pod linkiem:
https://umlub.pl/pl/praca/konkurs-na-stanowisko-adiunkta-w-grupie-badawczo-dydaktycznej-w-ii-zakladzie-radiologii-lekarskiej/
Nasze wymagania
- • Posiadania co najmniej stopnia naukowego doktora,
- • Posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza w Polsce i ukończenie stażu podyplomowego,
- • Posiadanie dorobku dydaktycznego i organizacyjnego, który w okresie nie dłuższym niż 4 ostatnie lata osiągnął wskaźniki określone w § 11 w zw. z § 14 Zarządzenia 90/2023 Rektora UM w Lublinie w sprawie ustalenia kryteriów i trybu oceny okresowej i corocznej ewaluacji nauczycieli akademickich oraz pracowników badawczo-technicznych w UM w Lublinie z późn. zm.– dla stanowiska adiunkta w grupie badawczo-dydaktycznej (120 pkt łącznie za osiągnięcia dydaktyczne i organizacyjne za ostatnie 4 lata, w tym co najmniej 40 punktów z oceny studentów),
- • Posiadania dorobku naukowego, który w okresie nie dłuższym niż 4 ostatnie lata osiągnął wskaźniki określone w §11 w zw. z §18 Zarządzenia 90/2023 Rektora UM w Lublinie w sprawie ustalenia kryteriów i trybu oceny okresowej i corocznej ewaluacji nauczycieli akademickich oraz pracowników badawczo-technicznych w UM w Lublinie z późn. zm. – dla stanowiska adiunkta w grupie badawczo-dydaktycznej (210 pkt – suma udziałów jednostkowych w publikacjach (sloty) nie mniejsza niż 3; przy czym średnia wartość slotu publikacyjnego powinna wynosić co najmniej 70 pkt – analiza bibliometryczna do pobrania w Bibliotece Głównej UM w Lublinie),
- • Posiadania czynnej znajomości języka angielskiego, a w przypadku cudzoziemców czynnej znajomość języka polskiego.
Mile widziane
- • Posiadania specjalizacji w zakresie radiologii i diagnostyki obrazowej,
- • Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z radiologii i diagnostyki obrazowej, w języku polskim oraz w języku angielskim.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nauk medycznych i co najmniej w jednej z dyscyplin: nauki medyczne, nauki o zdrowiu i nauki farmaceutyczne;
- Złożenie oświadczenia o dyscyplinie, którą reprezentuje spośród wskazanych w pkt a z zachowaniem obowiązującego terminu;
- Złożenie oświadczenia o dyscyplinie, którą reprezentuje spośród wskazanych w pkt a z zachowaniem obowiązującego terminu;
- Publikowanie wyników badań naukowych i prac rozwojowych z afiliacją Uniwersytetu;
- Aplikowanie o granty zewnętrzne i kierowanie nad realizacją przyznanych grantów;
- Udział w Komisji Oceny Śródokresowej dla doktorantów II roku Szkoły Doktorskiej;
- Organizowanie zespołów badawczych.
- Prowadzenie przydzielonych zajęć dydaktycznych;
- Uczestnictwo w procesie organizacji zajęć dydaktycznych w jednostce;
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych w wymiarze, co najmniej 2 godzin tygodniowo;
- Promotorstwo i recenzowanie prac licencjackich i prac magisterskich;
- Przygotowywanie, przeprowadzanie i sprawdzanie egzaminów, zaliczeń, kolokwiów oraz innych form weryfikacji uzyskiwanych przez studentów efektów uczenia się;
- Sprawowanie opieki nad studentami objętymi indywidualnym planem studiów
- Opieka nad kołami naukowymi studentów i doktorantów
- Pełnienie roli koordynatora kierunku/modułu/przedmiotu
- Kierowanie i sprawowanie opieki nad studenckimi praktykami zawodowymi
- Pełnienie roli obserwatora na egzaminie ustnym;
- Uczestnictwo w działaniach na rzecz społeczeństwa np. udział w obozach naukowych, białych niedzielach itp.
- Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne
- Wykonywanie zleconych przez kierownika jednostki, Dziekana i Prorektora ds. Kształcenia i Dydaktyki zadań organizacyjnych i dydaktycznych wchodzących w zakres obowiązków wynikających z zatrudnienia na danym stanowisku
- Terminowe wypełnianie sprawozdawczości związanej z dydaktyką
- Wykonywanie innych zadań określonych w Załącznikach do Zarządzeń Rektora UM w Lublinie w sprawie ustalenia kryteriów i trybu oceny okresowej i corocznej ewaluacji nauczycieli akademickich oraz pracowników badawczo - technicznych.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- • Podanie skierowane do Dziekana,
- • C.V. – formularz,
- • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- • Klauzula informacyjna i oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- • Oświadczenie o braku bezpośredniej podległości służbowej,
- • Oświadczenie o braku bezpośredniej podległości służbowej,
- • Oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Medyczny w Lublinie będzie podstawowym miejscem pracy,
- • Oświadczenie o dyscyplinie naukowej,
- • Poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu zawodowego lekarza,
- • Poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza w Polsce i ukończenia stażu podyplomowego,
- • Poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora,
- • Karta ewaluacji w obszarze dydaktycznym wraz z załącznikami potwierdzającymi osiągnięcia,
- • Karta ewaluacji w obszarze badawczym wraz z załącznikami potwierdzającymi osiągnięcia,
- • Zaświadczenie o posiadanym dorobku naukowym, wydane przez Bibliotekę UM w Lublinie lub kserokopię publikacji przyjętych do druku lub wykaz publikacji z uwzględnieniem danych niezbędnych do weryfikacji publikacji za ostatnie 4 lata,
- • Tabela ocen studentów do pobrania w Sekcji jakości Kształcenia UM w Lublinie
- • Karta oceny przełożonego,
- • Zaświadczenie potwierdzające czynną znajomość języka angielskiego, wydane przez Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UM w Lublinie (ul. K. Jaczewskiego 4, Collegium Anatomicum, tel. 81 448-62-20), a w przypadku cudzoziemców Certyfikat Znajomości Języka Polskiego, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego Jako Obcego,
- • Dokument potwierdzający posiadanie specjalizacji w zakresie radiologii i diagnostyki obrazowej, jeśli dotyczy kandydata,
- • Dokumentacja potwierdzająca posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z radiologii i diagnostyki obrazowej, w języku polskim oraz w języku angielskim, jeśli dotyczy kandydata.