Opis stanowiska
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ogłasza konkurs stanowisko
asystenta dydaktycznego
w Oddziale Klinicznym Pediatrii
Katedry Pediatrii
Wydziału Nauk o Zdrowiu w Katowicach
RP-1118/1/4/3/2024
Termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 14.02.2024 r. do godziny 15:30
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.).
Nasze wymagania
- 1. dyplom lekarza
- 2. prawo wykonywania zawodu lekarza
- 3. specjalizacja z pediatrii lub w trakcie specjalizacji
- 4. w przypadku cudzoziemców wymagana jest dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków
- zakres obowiązujący na stanowisku asystenta dydaktycznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora,
- podpisane CV z opisem kwalifikacji zawodowych oraz przebiegiem dotychczasowego zatrudnienia (jeżeli dotyczy), wraz z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, prawa wykonywania zawodu lekarza, zaświadczenia o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z dyplomem polskim (jeżeli dotyczy),
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (wykaz publikacji z podaną punktacją w skali IF, punktacją ministerialną, posiadane certyfikaty itp.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty należy składać w języku polskim, w zamkniętej (podpisanej imieniem, nazwiskiem) kopercie, osobiście lub drogą pocztową
do dnia 14.02.2024 r. do godziny 15:30 (decyduje data i godzina wpływu dokumentów)
w Kancelarii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, pok. 11, od pon. do piątku w godz.od 7:30 do 15:30. Dokumenty można również przesłać w formie elektronicznej jako podpisany dokument z wykorzystaniem profilu zaufanego na adres kadry@sum.edu.pl (podpisany dokument to plik PDF pobrany ze strony po wykonaniu podpisu https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego to 29.02.2024 r. Wynik konkursu nie jest równoznaczny z zatrudnieniem kandydata, a stanowi rekomendację w tym zakresie dla Rektora. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.