Asystent stanowisko badawczo-dydaktyczne

Katedra Fizjoterapii
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
  • Miejsce: Rzeszów/Kielnarowa
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu
  • nauki o zdrowiu

Opis stanowiska

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie od lat zajmuje czołowe pozycje w rankingach ogólnopolskich dotyczących jakości kształcenia, bogatej infrastruktury, kadry badawczo-dydaktycznej i międzynarodowości. Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Kolegium Medycznego na stanowisko Asystenta z obszaru fizjoterapii.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe – magister fizjoterapii
  • prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty
  • doświadczenie w pracy dydaktycznej
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i terminowość
  • wysoka motywacja do pracy, gotowość uczenia się i chęć rozwoju naukowego
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne

Mile widziane

  • mile widziane doświadczenie w projektowaniu i samodzielnym prowadzeniu badań naukowych

Zakres obowiązków

  • prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach Kolegium Medycznego
  • pozyskiwanie i uczestnictwo w realizacji grantów naukowych oraz komercyjnych
  • rozwój naukowy
  • aktywne uczestnictwo w pracach organizacyjnych Katedry Fizjoterapii

Oferujemy

  • umowa o pracę
  • dofinansowanie świadczeń sportowo-rekreacyjnych (Pakiet Medicover)
  • możliwość rozwoju – dofinansowanie różnych form podnoszenia kwalifikacji
  • finansowanie udziału w konferencjach krajowych i zagranicznych
  • wsparcie procesów awansowych (doktorskich, habilitacyjnych i profesorskich)
  • wydawanie wartościowych monografii naukowych (dzięki współpracy m.in. z Copernicus Centre Press, Wydawnictwem UW)
  • możliwość pracy z wykorzystaniem profesjonalnych i nowoczesnych laboratoriów naukowo-badawczych
  • dodatkowe dni wolne od pracy
  • imprezy integracyjne
  • dofinansowanie wypoczynku pracowników

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • CV

Weź udział w rekrutacji