Opis stanowiska
Stanowisko / grupa pracowników – adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Jednostka (miejsce wykonywania pracy) – Wydział Inżynierii Środowiska i Geodezji, Katedra Inżynierii Wodnej i Geotechniki, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków
Dziedzina – Nauki inżynieryjno-techniczne
Dyscyplina – Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka lub Inżynieria lądowa, geodezja i transport
Planowany okres zatrudnienia – umowa na okres próbny 2 letni z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy – 1 października 2024 r.
Wynagrodzenie – Regulaminu wynagradzania URK zał.1, https://urk.edu.pl/zasoby/23/zr_8_1_1_2020.pdf;
Rozporządzenie w sprawie wysokości minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego dla profesora w uczelni publicznej
https://www.dziennikustaw.gov.pl/D2023000001601.pdf
Nasze wymagania
- posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych
- posiadanie tytułu magistra inżyniera na kierunkach studiów przypisanych do dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych
- posiadanie dorobku naukowego w zakresie wymienionych dyscyplin w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych potwierdzone publikacjami w czasopismach z listy MEiN w latach 2019-2024
- doświadczenie w zakresie dydaktyki szkoły wyższej –udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowania i prowadzenia zajęć dydaktycznych ze studentami (w języku polskim) w charakterze nauczyciela akademickiego
- biegłe posługiwanie się językiem polskim
- posługiwanie się językiem angielskim na poziomie B2
Mile widziane
- posiadanie umiejętności opracowywania koncepcji, projektowania, wykonywania prac naukowo-badawczych, potwierdzone udziałem w realizacji projektów naukowych lub projektów B+R
- potwierdzony staż naukowy w zagranicznym ośrodku lub laboratorium prowadzącym badania środowiskowe
- udokumentowane przygotowanie pedagogiczne (w przypadku braku, po zatrudnieniu osoba będzie zobowiązana do uzupełnienia takich kwalifikacji)
- znajomość oprogramowania inżynierskiego (np. AutoCad, Adobe Photoshop, Corel), a także biurowego (np. MS Office)
- umiejętność pracy w zespole oraz zainteresowanie pracą dydaktyczną i badawczą
- udokumentowany czynny udział w konferencjach naukowych
Zakres obowiązków
- Regulaminu Pracy URK - zakres zadań i obowiązków nauczyciela akademickiego https://bip.malopolska.pl/urkrakow,a,1676968,zarzadzenie-nr-1752019-rektora-ur-w-krakowie.html
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- sparcie naukowe i możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego
- dstęp do infrastruktury badawczej
- benefity w postaci m.in. Karty Multisport, zajęć sportowych, możliwość skorzystania z pakietów medycznych, ubezpieczenia grupowego
- dodatkowe świadczenia socjalne
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- CV
- kwestionariusz osobowy; https://bso.urk.edu.pl/zasoby/77/kwestionariusz_kandydat.pdf
- kopie dyplomu ukończenia studiów
- kopia dyplomu doktorskiego lub doktora habilitowanego – jeżeli aplikujący posiada
- informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym
- oświadczenie stwierdzające, że UR będzie podstawowym miejscem pracy z chwilą podjęcia zatrudnienia; https://urk.edu.pl/zasoby/77/osw_podstawowe_msc_pracy.pdf
- oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; https://urk.edu.pl/zasoby/77/oswiadczenie_nauczyciela_art_113.doc
- klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy; https://iod.urk.edu.pl/zasoby/184/klauzula_art13_rekrutacja_pracownikow.pdf
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu 12.09.2024 r.
Dodatkowe pytania należy kierować do Kierownika Katedry Inżynierii Wodnej i Geotechniki, dr hab. inż. Andrzeja Gruchota na adres e-mail: andrzej.gruchot@urk.edu.pl
Przesłanie dokumentów pocztą elektroniczną na adres: wisig@urk.edu.pl
tytuł: Adiunkt KIWiG WIŚiG