Adiunkt stanowisko badawczo-dydaktyczne

  • Miejsce: Sopot
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o zarządzaniu i jakości

Opis stanowiska

Praca na stanowisku adiunkta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Praca ze studentami, a także pracownikami naukowymi. Pisanie projektów naukowych, artykułów naukowych, udział w konferencjach krajowych oraz międzynarodowych.

Nasze wymagania

  • Podanie do Rektora UG
  • Życiorys (CV)
  • Dyplom doktora w dziedzinie nauk społecznych uzyskany nie wcześniej niż w 1990 roku
  • Oświadczenie o dorobku dydaktycznym (wykaz opublikowanych skryptów, formy prowadzonych zajęć, nazwy przedmiotów)
  • Oświadczenie o dorobku naukowym (wykaz publikacji, udział w konferencjach, programach badawczych, wdrożeniach w praktyce itp.)
  • Informacja dotycząca sprecyzowanych zainteresowań badawczych dotyczących zagadnień z zakresu marketingu
  • Certyfikat znajomości języka obcego na poziomie co najmniej C1 (*wyłącznie obcokrajowcy)
  • Dokumenty potwierdzające znajomość języków obcych
  • Informacje o ukończonych kursach, szkoleniach, zdobytych umiejętnościach itp.
  • Oświadczenie o gotowości do prowadzenia zajęć w języku angielskim

Mile widziane

  • Doświadczenie w realizacji grantów naukowo-badawczych jako wykonawca lub kierownik
  • Doświadczenie w realizacji innych projektów rozwojowych bądź wdrożeniowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na poziomie akademickim z zakresu zarządzania
  • Samodzielność w pracy badawczej, umiejętność pracy w zespole, chęć doskonalenia warsztatu naukowego

Zakres obowiązków

  • Przygotowanie i prowadzenie wykładów i ćwiczeń
  • Odbywanie konsultacji ze studentami
  • Pisanie artykułów naukowych
  • Udział w konferencjach krajowych i międzynarodowych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie
  • Finansowanie artykułów naukowych
  • Finansowanie konferencji krajowych i międzynarodowych
  • Możliwość wyjazdów kadry naukowej w ramach programu Eramsus
  • Przystąpienie do pakietów sportowych, ubezpieczeniowych, medycznych

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Podanie do Rektora UG
  • Życiorys (CV)
  • Dyplom doktora w dziedzinie nauk społecznych uzyskanych nie wcześniej niż w 1990 roku
  • Oświadczenie o dorobku naukowym
  • Oświadczenie o dorobku dydaktycznym
  • Informacja o sprecyzowanych zainteresowaniach badawczych dotyczących zagadnień z zakresu marketingu
  • Dokumenty potwierdzające znajomość języków obcych
  • Informacje o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach itp.
  • Certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie m.in. C1 (*obcokrajowcy)
  • Oświadczenie o gotowości do prowadzenia zajęć w języku angielskim
  • Kwestionariusz osobowy (pobrany ze strony Uniwersytetu Gdańskiego)