Nasze wymagania
- posiadać tytuł magistra prawa;
- mieć możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, jako podstawowym miejscu pracy;
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów minimum 6 semestrów;
- posiadać ukończone studia podyplomowe z zakresu ekonomia/finanse/zarządzanie;
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na Uczelni wyższej z zakresu: Ochrony własności intelektualnej, Podstaw prawa, Prawa pracy, Wstępu do Ekonomii; Makroekonomii;
- posiadać doświadczenie zawodowe zdobyte poza szkolnictwem wyższym;
- władać biegle językiem polskim;
- wykazywać dyspozycyjność pozwalającą na wykonywanie pracy w terminach wyznaczonych harmonogramem zajęć dydaktycznych i prac organizacyjnych,
- posiadać umiejętności biegłej obsługi komputera, w tym znajomości aplikacji do prowadzenia zajęć dydaktycznych na odległość.
Zakres obowiązków
- w zakresie działalności dydaktycznej: prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy, w wymiarze rocznym określonym dla danego stanowiska pracy, udział w opracowywaniu i aktualizowaniu programów studiów, terminowe sporządzanie obowiązującej nauczycieli akademickich dokumentacji toku studiów, opracowywanie materiałów dydaktycznych, prowadzenie konsultacji, dyżurów dydaktycznych, udział w hospitacjach, przeprowadzanie i sprawdzanie egzaminów, zaliczeń, kolokwiów bądź innych form weryfikacji uzyskiwanych przez studentów efektów uczenia się, nadzorowanie opracowywania przez studentów prac zaliczeniowych, semestralnych, dyplomowych pod względem merytorycznym i metodycznym, promotorstwo, recenzowanie oraz udział w komisjach egzaminacyjnych egzaminów dyplomowych, opieka nad studentem studiującym według indywidualnej organizacji studiów, opieka nad kołami naukowymi, projektowanie i uruchamianie stanowisk laboratoryjnych, doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się, dbałość o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia, gromadzenie i przechowywanie zgodnie z procedurą dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów efektów uczenia się, określonych w programie studiów,
- w zakresie działalności organizacyjnej: organizowanie i uczestnictwo w akcjach promocyjnych Uczelni, organizowanie konferencji, sympozjów, seminariów i innych form aktywności naukowej, inna działalność organizacyjna służąca usprawnieniu funkcjonowania Uczelni i jej promocji,
- przestrzeganie przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także o własności przemysłowej,
- wykonywanie innych obowiązków określonych w wewnętrznych przepisach PANS w Chełmie,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Rektora, Prorektora ds. Studenckich, Dyrektora Instytutu oraz Kierownika Katedry.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Podanie do J.M. Rektora PANS w Chełmie o zatrudnienie;
- Życiorys zawodowy;
- Kwestionariusz osobowy;
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i posiadane kwalifikacje (wykaz dorobku naukowego, oświadczenia oraz odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem);
- Zobowiązanie do podjęcia pracy w PANS w Chełmie jako podstawowym miejscu pracy;
- Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571);
- Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/RODO)
- Oświadczenie odnośnie nepotyzmu.
- Oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art.189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.17 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1939 z poźn. zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
ul. Pocztowa 54
22-100 Chełm
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko asystent – matematyka 1”