Kierownik w Pracowni Warstwy Audytywnej stanowisko badawczo-dydaktyczne
Wydział Animacji i Intermediów Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Miejsce: Poznań
Forma zatrudnienia:umowa o pracę
Dziedzina sztuki
sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
Nasze wymagania
Tytuł co najmniej doktora sztuki w dziedzinie sztuki muzyczne
Kandydat/Kandydatka powinien/powinna posiadać udokumentowany dorobek artystyczny w dziedzinie sztuki muzyczne oraz w dziedzinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki, jak również doświadczenie w zakresie prowadzenia akademickich zajęć dydaktycznych z zakresu roli dźwięku i muzyki w filmie animowanym
Osoba ubiegająca się o stanowisko powinna wykazać się znaczącymi osiągnięciami twórczymi jak i doświadczeniem pedagogicznym w w/w zakresie
Kandydat/Kandydatka powinien/powinna wykazać się dorobkiem z zakresu kompozycji muzyki filmowej oraz realizacji ścieżki dźwiękowej w obszarze filmu animowanego i animacji
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
Zakres obowiązków
Zarządzanie pracownią i planowanie działalności dydaktycznej
Koordynacja projektów artystycznych
Nadzór nad sprzętem i materiałami pracowni
Dokumenty wymagane do rekrutacji
Podanie o zatrudnienie
Życiorys zawodowy z zamieszczoną i podpisaną klauzulą
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich, odpis dyplomu nadania stopnia naukowego doktora sztuki
Portfolio dokumentujące dorobek artystyczny
Wykaz dorobku pedagogicznego lub dydaktycznego
Opis innych ważnych dokonań twórczych i organizacyjnych
Proponowany program pracowni
Oświadczenie o znajomości języka obcego/języków obcych
Deklaracja, że Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu będzie podstawowym miejscem pracy
Deklaracja, że w przypadku przyjęcia kandydatury podpisane zostanie oświadczenie o przynależności do dziedziny sztuki/dyscypliny: sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
Oświadczenie dotyczące wymogów związanych z prowadzeniem działalności naukowej (przystąpienie do liczby N)