Opis stanowiska
Na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych może być zatrudniona osoba posiadająca co najmniej tytuł magistra, magistra inżyniera albo równorzędny oraz kompetencje dydaktyczne lub zawodowe mające znaczenie w dydaktyce szkoły wyższej w zakresie kierunku, na którym pracownik będzie prowadził zajęcia- Ratownictwo Medyczne
Nasze wymagania
- posiadać ukończone studia I stopnia kierunek Ratownictwo Medyczne;
- posiadać ukończone studia II stopnia – Zdrowie Publiczne, specjalność: Medycyna ratunkowa i zarządzanie kryzysowe;
- posiadać doświadczenie zawodowe SOR, ZRM – min. 5 lat;
- posiadać uprawnienia kierowcy pojazdów uprzywilejowanych;
- posiadać doświadczenie pedagogiczne w tym prowadzenie kursów Pierwszej Pomocy; Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy;
- posiadać doświadczenie w dydaktyce szkoły wyższej publicznej min. 2 lata;
- posiadać kursy, szkolenia specjalistyczne/zawodowe.
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć poświadczona stosownymi dokumentami.
Zakres obowiązków
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć poświadczona stosownymi dokumentami.
- Uczestniczenie w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni, Do obowiązków w ramach uczestniczenia w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni zalicza się w szczególności kierowanie lub udział w zespołach przygotowujących i realizujących: projekty dydaktyczne, w tym finansowane ze źródeł zewnętrznych, formy kształcenia ustawicznego, współpracę międzynarodową, konferencje dydaktyczne
- Na realizację obowiązku kształcenia i wychowywania studentów składa się realizacja pensum dydaktycznego oraz inne prace związane z procesem dydaktycznym, kształceniem i wychowywaniem studentów. Do obowiązków realizowanych w ramach ustalonego przydziału godzin zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach pensum dydaktycznego oraz godzin ponadwymiarowych należy prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach, wynikających z programów studiów, do których w szczególności zalicza się: ćwiczenia, ćwiczenia terenowe, zajęcia laboratoryjne, konwersatoria, warsztaty, zajęcia prowadzone w formie zdalnego nauczania w systemie kształcenia na odległość
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Dodatki motywacyjne za działalność naukowa, dydaktyczną, organizacyjną
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie do Rektora
- kwestionariusz osobowy w przypadku zatrudnienia po raz pierwszy (załącznik nr 4)
- odpis dyplomu tytułu zawodowego ( co najmniej)wykaz i dokumenty potwierdzające kompetencje dydaktyczne lub zawodowe mające znaczenie w dydaktyce szkoły wyższej w zakresie kierunku na którym będą prowadzone zajęcia (załącznik nr 5)
- oświadczenie, że UJD będzie stanowić podstawowe miejsce pracy z dniem zatrudnienia (załącznik nr 6)
- oświadczenie o nieukaraniu karą dyscyplinarną, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności (załącznik nr 9)
- dokumenty wynikające z ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich: na etapie konkursu: • informacja o obowiązku złożenia przed podpisaniem umowy wskazanych dokumentów w związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (załącznik nr 10) w przypadku osoby wyłonionej w drodze konkursu i wskazanej do weryfikacji przez kierownika jednostki organizacyjnej UJD (załącznik nr 3) dodatkowe dokumenty składane w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych – przed podpisaniem umowy: • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wszystkich kartotek • osoba posiadająca obywatelstwo innego państwa – informację bądź oświadczenie, o których mowa w załączniku nr 10
- osoba zamieszkująca w ciągu ostatnich 20 lat poza Polską – informację bądź oświadczenie (załącznik nr 11)
- oświadczenie o przyjęciu do wiadomości, iż osoba zostanie zweryfikowana przez UJD w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (załącznik nr 1 do Zarządzenia wewnętrznego Rektora Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie Nr R021.1.140.2024 z późn. zm.)
- oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 12)
- dodatkowo premiowany będzie wykaz publikacji dydaktycznych zaplanowanych do opublikowania afiliowanych przez UJD (wraz z planowanym miejscem publikacji)