Opis stanowiska
Stanowisko asystenta oferowane jest w Katedrze Prawa Administracyjnego w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób posiadających tytuł zawodowy magistra prawa, ze znajomością materialnego prawa administracyjnego, od dnia 1 października 2025 r.
Nasze wymagania
- posiadanie tytułu zawodowego magistra prawa
- specjalność badawcza w zakresie materialnego prawa administracyjnego
- dyspozycyjność i gotowość odbywania wyjazdów służbowych
- dyspozycyjność w zakresie pracy dydaktycznej do dwukrotności rocznego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych na stanowisku asystenta
- płynna znajomość języka polskiego (w piśmie i w mowie)
- znajomość języka angielskiego
Mile widziane
- doświadczenie w pracy dydaktycznej
- działalność w zakresie wykonywania prawniczych zawodów zaufania publicznego
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- prowadzenie badań naukowych
- pozyskiwanie grantów naukowych
- przygotowanie publikacji naukowych
- udział w konferencjach naukowych
- wykonywanie obowiązków na rzecz Wydziału
Oferujemy
- zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie nastawionym na rozwój pracowników
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- fundusz socjalny
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie
- kwestionariusz osobowy
- życiorys zawodowy
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
- informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym (autoreferat uwzględniający najważniejsze dziedziny badawcze oraz osiągnięcia naukowe i inne kandydata)
- wykaz publikacji (z podaniem wydawnictwa, roku opublikowania i ilości stron)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Dz. U. UE L 119/1)
- oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (o niekaralności) (formularz do pobrania)
- oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu będzie podstawowym miejsce pracy - w przypadku wygrania konkursu (formularz do pobrania)
- aktualna bibliometria
- opinia kierownika jednostki organizacyjnej o kwalifikacjach i predyspozycjach kandydata do pracy naukowej i dydaktycznej
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty należy składać do dnia 29 sierpnia 2025 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 16 września 2025 r.
Planowane zatrudnienie od dnia 1 października 2025 r.
Przewidziana jest rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty można wysłać on line lub składać osobiście w zamkniętej kopercie lub pocztą tradycyjną na adres:
Dziekanat p. 10
Wydział Prawa i Administracji
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. W. Bojarskiego 3
87-100 Toruń