Adiunkt stanowisko dydaktyczne

  • Miejsce: Poznań
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o zarządzaniu i jakości

Opis stanowiska

Prorektor kierujący Szkołą Dziedzinową Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ogłasza konkurs na jedno stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na Wydziale Prawa i Administracji w Zakładzie Nauk Ekonomicznych.

Nasze wymagania

  • Do konkursu mogą przystąpić osoby, spełniające wymogi określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2024 r. poz. 1571 t.j.)
  • Stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych
  • Znajomość problematyki w zakresie ekonomii i zarządzania, w szczególności marketingu udokumentowana publikacjami
  • Posiadanie aktualnych publikacji wykorzystywanych w procesie dydaktycznym
  • Posiadanie znaczących osiągnięć dydaktycznych w prowadzeniu na poziomie akademickim zajęć dydaktycznych z zakresu ekonomii i zarządzania, w szczególności marketingu
  • Posiadanie osiągnięć organizacyjnych, w praktyce gospodarczej oraz w zakresie popularyzacji wiedzy naukowej
  • Autorstwo/współautorstwo publikacji z zakresu ekonomii i zarządzania, w szczególności marketingu, wykorzystywanych w procesie dydaktycznym
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim w zakresie nauczania ekonomii i zarządzania, w szczególności marketingu
  • Język polski - płynny
  • Język angielski – płynny
  • Znajomość co najmniej jednego spośród wskazanych języków: niemiecki, francuski, hiszpański, włoski – w stopniu co najmniej dobrym

Zakres obowiązków

  • Praca dydaktyczna w zakresie nauczania ekonomii i zarządzania
  • Praca organizacyjna na rzecz Wydziału

Oferujemy

  • możliwość rozwijania doświadczenia dydaktycznego
  • możliwość aktywnego uczestniczenia w wydarzeniach związanych z funkcjonowaniem Wydziału
  • możliwość aktywnego uczestniczenia w wydarzeniach związanych z funkcjonowaniem Wydziału
  • możliwość rozwoju naukowego

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Zgłoszenie kandydata do konkursu kierowane do prorektora ogłaszającego konkurs
  • Curriculum Vitae
  • Dyplomy lub zaświadczenia wydane przez uczelnie potwierdzające wykształcenie i posiadane stopnie lub tytuł naukowy (w przypadku stopni naukowych uzyskanych zagranicą - dokumenty muszą spełniać kryteria równoważności określone w art. 328 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2024 r. poz. 1571 t.j.)
  • Informacja o osiągnięciach badawczych, dydaktycznych i organizacyjnych, w tym w szczególności: a) wykaz publikacji kandydatki/kandydata, w tym w szczególności wykaz publikacji potwierdzających znajomość problematyki w zakresie ekonomii i zarządzania, wykorzystywanych w procesie dydaktycznym; b) informacja o dotychczasowej aktywności dydaktycznej (ze wskazaniem instytucji, nazwy i charakteru zajęć oraz ich wymiaru godzinowego w programie) c) informacji o dotychczasowej aktywności w praktyce gospodarczej; d) informacja o aktywności organizacyjnej; e) informacja o aktywności w zakresie popularyzacji wiedzy naukowej, w tym aktywności konferencyjnej.
  • Wizja rozwoju zawodowego (nie więcej niż 6000 znaków ze spacjami)
  • Oświadczenie, że Uniwersytet im Adama Mickiewicza w Poznaniu będzie podstawowym miejscem pracy
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych następujacej treści : Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji."

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • Biuro Dziekana Wydziału Prawa i Administracji UAM,
    Collegium Rubrum, Al. Niepodległości 53, 61-714 Poznań, pok. nr 103 (I piętro), z dopiskiem: nr referencyjny konkursu: konkurs_33_WPiA_adiunkt_1_2025
    lub na adres e-mail: uamprawo@amu.edu.pl.