Opis stanowiska
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku asystenta zobowiązany będzie do prowadzenia działalności naukowej i dydaktycznej w dziedzinie nauk medycznych.
Ponadto, do obowiązków kandydata należało będzie aktywne branie udziału w działalności naukowej jednostki, w tym publikowania dorobku naukowego w obszarze dyscypliny nauki medyczne.
Nasze wymagania
- 1) Posiadanie ukończone studia wyższe na kierunku lekarskim
- 2) Posiadanie dorobku publikacyjnego w dyscyplinie nauki medyczne
- 3) posiadanie doświadczenia dydaktycznego w prowadzeniu zajęć ze studentami kierunków medycznych w zakresie chorób wewnętrznych
- 4) posiadanie doświadczenia w przygotowywaniu materiałów dydaktycznych, ocenianiu studentów oraz prowadzeniu zajęć praktycznych i seminariów
- 5) posiadanie doświadczenia w pracy ze studentami kierunków anglojęzycznych oraz udział w programach dydaktycznych prowadzonych w języku angielskim.
- 6) Warunkiem zatrudnienia jest zadeklarowanie pracy na UJK jako podstawowego miejsca pracy oraz 100% udziału w naukach medycznych.
Zakres obowiązków
- Oobowiązki badawcze: Prowadzenie badań naukowych w dziedzinie nauki medyczne, których wyniki udokumentowane powinny być publikacjami w wysoko punktowanych czasopismach w wykazie czasopism naukowych sporządzonym przez Polskie Ministerstwo Edukacji i Nauki, monografiach znajdujących się w ww. wykazie.
- Obowiązki związanie z działalnością dydaktyczną: Wybrany kandydat będzie prowadzić zajęcia dydaktyczne na Collegium Medicum UJK związane ze stanowiskiem asystenta w wymiarze 240 godzin pensum rocznie. Od kandydatów oczekujemy zaangażowania w prowadzenie zajęć dydaktycznych, obejmującego także stałą troskę o podnoszenie poziomu zajęć i dbałość o powiązanie działalności dydaktycznej z najnowszymi wynikami badań.
- Obowiązki organizacyjne: Udział w pracach związanych z rozwojem poziomu naukowo-dydaktycznego Instytutu Nauk Medycznych UJK w Kiecach. Wykonywanie prac organizacyjnych na rzecz Uczelni, takich jak pomoc w organizacji konferencji, seminariów, warsztatów, uczestnictwo w komisjach.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Podanie do Rektora o zatrudnienie na stanowisku asystenta.
- 2. CV
- 3. Kwestionariusz osobowy
- 4. Odpis dyplomu o nadaniu stopnia/tytułu naukowego.
- 5. Wykaz publikacji.
- 6. Wykaz prowadzonych zajęć dydaktycznych (uczelnia; rok; nazwa przedmiotu, forma zajęć, wymiar godzinowy).
- 7. Odpisy dyplomów/zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, itd.
- 8. Oświadczenie kandydata, iż Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy
Dodatkowe informacje dla kandydata
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne wybranych kandydatów.
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
041 – 349 – 69 -70
Weź udział w rekrutacji
aplikacje można składać osobiście, drogą pocztową lub w wersji elektronicznej na adres e-mail:
anna.sienkiewicz@ujk.edu.pl
Sekretariat Wydział Lekarski, Collegium Medicum, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 19a, pokój nr D 3/13a, 25-516 Kielce