Adiunkt stanowisko badawczo-dydaktyczne

  • Miejsce: Słupsk
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych
  • informatyka

Opis stanowiska

Celem konkursu jest obsadzenie stanowiska adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Instytucie Nauk Ścisłych i Technicznych w pełnym wymiarze czasu pracy (240 godzin), w Uniwersytecie Pomorskim w Słupsku jako podstawowym miejscu pracy.

Nasze wymagania

  • konkurs dotyczy zatrudnienia na stanowisku adiunkta w Instytutu Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku. Kandydatka/kandydat powinna/powinien posiadać minimum stopień naukowy doktora w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja lub informatyka. Kandydatka/kandydat powinna/powinien posiadać umiejętność pracy w zespole. Oczekuje się, że kandydatka/kandydat porozumiewa się biegle zarówno polskim, jak i w języku angielskim na poziomie gwarantującym prowadzenie zajęć ze studentami.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie badań naukowych i publikowanie wyników badań w czasopismach zaliczanych do dyscypliny informatyka, informatyka techniczna i telekomunikacja, aplikowanie o projekty badawcze finansowane z funduszy zewnętrznych, prowadzenie zajęć dydaktycznych.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • 1. Podanie o zatrudnienie (kierowane do Rektora UP w Słupsku).
  • 2. Kwestionariusz osobowy.
  • 3. Życiorys.
  • 4. Kopia dokumentu stwierdzającego uzyskanie tytułu/stopnia naukowego
  • 5. Informacje o dorobku naukowym wraz z wykazem publikacji
  • 6. Informacje o dorobku dydaktycznym i organizatorskim.
  • 7. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.),
  • 8. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Pomorski w Słupsku będzie podstawowym miejscem pracy*.
  • 9. Kandydat może też złożyć inne dokumenty lub podać inne informacje, które w jego ocenie mogą być przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.

Załączniki